YoyoHedgehog Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Dricker ni mycket kaffe i ''The Roost''? jag gör, jag tar en kopp per dag. Duvan som säljer kaffet gillar mig nu! ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 om man köper 1 kaffe per dag i en vecka typså blir man kompis med han sen, hon som sitter vid sy manskinen är det samma sak med men hos henne är det bara att prata Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Åh! det visste inte jag! ska börja prata med Sable då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 (redigerat) du måste ha köpt massa saker där och så måste en kompis ha köpt nåt där. om man köper 1 kaffe per dag i en vecka typså blir man kompis med han sen, hon som sitter vid sy manskinen är det samma sak med men hos henne är det bara att prata Aa, jag börjar bli lite kompis med sable, så mable sa till henne "sluta prata med honom, du ska jobba" xD Redigerat 1 Augusti 2006 av Globenz0r Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Hehe! Hon kom ihåg mitt namn igår. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Hon sa till mig såhär typ: "eeh, är du globen". Då sa mabel: "Sluta glömma folks namn hela tiden" :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Hehe! men jag får liksom intryck att hon är kär i min figur. Om någon skulle göra som hon i värkligheten skulle man tro det. :P Fast hon kan väl inte bli det? alltså är väl inte det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Aa, ellehur. Nu kom hon ihåg mitt namn med. Hon sa att mabel skulle ge henne massage när hon hade slutat jobbat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Det säger hon till mig med. Tråkigt att hon ska säga samma sak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frida____ Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Brewster frågade om mjölk för ett tag sen :) har inte vari där sen dess så nu känner han mej inte lika väl. Finns det någon annan än Sable och Brewster att prata med som .. ja lär känna en :) kan man få någons foto? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Sonic. Aa det e tråkigt. Men det kanske bara e slumpen som avgör vad hon säger. Alltså att dom har programerat in massor av olika saker som hon kan säga så blir det slump vilken hon säger. Annars e det förprogramerat ad hon säger. Frida. Hehe frågade om mjölk. Men om du pratar men någon mycket varje dag och blir kompis med den så kan den ge dig sitt kort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poparen Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 Lås tråden nu vet jag!! Kl 20.00 på lördagar kommer en hund som man kan höra låtar i museumet. Lördag 20.00-21.00K.K slider är där 20:00-24:00 på lördagar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg