Light Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Jag sålde mitt gamecube och köpte ett xbox för det e mkt bättre. Det e ett tips för alla. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Jag har både x-box och gamecube och x-box har mer sportspel och gamecube har mer äventyr spel.Och jag gillar gamcube mer än x-bx! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Xbox har bättre spel! Game cube har inte det bästa spelen häller!!! Vad har du för några spel till dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Till gamecube har jag Mario Kart,Star Wars,Super Smash,Mario Party 5.Och några mer spel. Till x-box har jag: Halo Amped Sega gt Slot Car thunder Ralli sport challenge Och några mer bil spel och några andra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Du hade ett ända bra spel ju!!! och det var halo!!!! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Men jag tycker dem spelen jag har är bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Är det inte jobbigt med så mkt bilspel jag skulle tröttnat med en gång! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 nej det är det inte GC är bäst inse fakta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Nej xbox e den bästa och den kraftigaste grafiken och man behöver inte köpa något j*vla minneskort varenda gån det tar slut!!!! :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Men vi tycker ändå gc är bäst av dem 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 (redigerat) Nej xbox e den bästa och den kraftigaste grafiken och man behöver inte köpa något j*vla minneskort varenda gån det tar slut!!!! :ph34r:du går inte efter jur bra spelen e du går bara efter grafiken bara för att det nån lite miss ibland på GC spelen som det även finns på X-Box! och det finns en sak som heter "Ta bort" och det kan man göra BRAIN! du Halo_Master om du gör ett sånt här inlägg i GameCube forumet får du tåla motgångar din ospelkunniga unge! Redigerat 7 Februari 2004 av Cocos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 nu ska vi se hur många spel GC har som inte e barnspel:metroid prime,resident evil spelen,MGS the twin snakes,splinter cell,medal of honor spelen, listan kan göras hur lång som helst och GC har i vissa fall bättre grafik än xbox! du kan ju ingenting om vad spel heter,din lilla snorunge!!! kassa fittnoob Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg