Light Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 Jag sålde mitt gamecube och köpte ett xbox för det e mkt bättre. Det e ett tips för alla. :)
Rullis Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 Jag har både x-box och gamecube och x-box har mer sportspel och gamecube har mer äventyr spel.Och jag gillar gamcube mer än x-bx!
Light Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 7 Februari 2004 Xbox har bättre spel! Game cube har inte det bästa spelen häller!!! Vad har du för några spel till dom?
Rullis Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 Till gamecube har jag Mario Kart,Star Wars,Super Smash,Mario Party 5.Och några mer spel. Till x-box har jag: Halo Amped Sega gt Slot Car thunder Ralli sport challenge Och några mer bil spel och några andra!
Light Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 7 Februari 2004 Du hade ett ända bra spel ju!!! och det var halo!!!! ;)
Rullis Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 Men jag tycker dem spelen jag har är bra!
Light Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 7 Februari 2004 Är det inte jobbigt med så mkt bilspel jag skulle tröttnat med en gång! ;)
Manga Master Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 nej det är det inte GC är bäst inse fakta
Light Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 7 Februari 2004 Nej xbox e den bästa och den kraftigaste grafiken och man behöver inte köpa något j*vla minneskort varenda gån det tar slut!!!! :ph34r:
Rullis Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 Men vi tycker ändå gc är bäst av dem 2
Cocos Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 (redigerat) Nej xbox e den bästa och den kraftigaste grafiken och man behöver inte köpa något j*vla minneskort varenda gån det tar slut!!!! :ph34r:du går inte efter jur bra spelen e du går bara efter grafiken bara för att det nån lite miss ibland på GC spelen som det även finns på X-Box! och det finns en sak som heter "Ta bort" och det kan man göra BRAIN! du Halo_Master om du gör ett sånt här inlägg i GameCube forumet får du tåla motgångar din ospelkunniga unge! Redigerat 7 Februari 2004 av Cocos
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 nu ska vi se hur många spel GC har som inte e barnspel:metroid prime,resident evil spelen,MGS the twin snakes,splinter cell,medal of honor spelen, listan kan göras hur lång som helst och GC har i vissa fall bättre grafik än xbox! du kan ju ingenting om vad spel heter,din lilla snorunge!!! kassa fittnoob
Rekommendera inlägg