Sherikan Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Tjo. Antar att åtminstone några här har guild wars... så, jag tänkte ställa några frågor. Om ni får sätta betyg på spelet, vad skulle ni då ge? Är det många som spelar? ...är det värt att köpa det? Ursäktar om det hamnade i fel forum. Tvekade mellan PC och webbspel. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Jag skulle rekommendera GuildWars. Det kostar ingenting i månaden, grafiken är riktigt snygg, många som spelar, ja det är värt att köpa. Världen är stor och rätt så levande, men du kan inte träffa vanliga online personer utanför städerna. Du kan va i party utanför städerna eller ha NPCs som hjälper dig. Jag skulle sätta betyg 8.9/10 +Ingen månadskostnad +Bra kontroll, lätt att lära sig i början. Blir bereoendeframkallande om man inte har något imot att man inte möter folk när man gör quests utanför städerna +Ljus och snygg grafik +Du kan välja hur din karaktär ska se ut i början. Längd, färg, hårstil osv. + Max lvl är 20 vilket jag tycker är skönt då du inte behöver koncentrera dig enbart på lvl utan på annat som EQ och Quests osv. - Inte så mycket skillnad på EQ, du kan stöta på folk ibland som ser nästan exakt ut som dig - Ibland kan det bli frustrerande att göra quests om du inte har party. Då blir det extra svårt och du kan få göra en quest om och om igen. - Mycket springande mellan quests, ibland kan det ta upp till 15-20 minuter att springa från ett ställe till ett annat när du gör en quest. Men om du gillar MMORPG's och om du inte stör dig på att du inte kan träffa folk utanför städerna, så säger jag köp det! Ingen månadskostnad heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheAvatar Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 självklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 varför kan man inte träffa folk utanför städerna igentligen??? det var dåligt men det goda överväger nog det dåliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Jag antar att ArenaNet ville göra något annorlunda. Själv tycker jag inte det är något problem för mig, då jag kan störas av att folk stör en när man gör en quest. För mig känns det mer levande om man är själv utanför städerna. Och om man vill ha folk som är med en så frågar man bara någon efter party. Men om man blir störd på detta med att det inte finns folk utanför städerna, så är nog inte det här spelet rätt spel för en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 jag har funderat på att köpa GW men när du säger det här så måste jag köpa det vad är det för bra uppdateringar med GW Factions? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 mr COOL: Guild Wars Factions är ett måste du får; * 2 Nya Proffesions, Assasin och Ritualist * 300 nya skills och 90 nya elite skills * Mer än 50 nya maps * 4 nya GuildHalls * Mer än 100 nya monster och 5 nya pets * Massor av nya hårstilar och ansikten * Massor av nya vapen och runor Har du GW är Factions ett måste, det är en STOR uppdatering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 :o jag ska köpa factions, jag har för mej att det bara är 100 kr dyrare & det är det värt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.