Hoppa till innehåll

Gw


Sherikan

Rekommendera inlägg

Tjo.

 

Antar att åtminstone några här har guild wars... så, jag tänkte ställa några frågor.

 

Om ni får sätta betyg på spelet, vad skulle ni då ge?

Är det många som spelar?

...är det värt att köpa det?

 

Ursäktar om det hamnade i fel forum. Tvekade mellan PC och webbspel. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle rekommendera GuildWars. Det kostar ingenting i månaden, grafiken är riktigt snygg, många som spelar, ja det är värt att köpa.

 

Världen är stor och rätt så levande, men du kan inte träffa vanliga online personer utanför städerna. Du kan va i party utanför städerna eller ha NPCs som hjälper dig.

 

Jag skulle sätta betyg 8.9/10

+Ingen månadskostnad

+Bra kontroll, lätt att lära sig i början. Blir bereoendeframkallande om man inte har något imot att man inte möter folk när man gör quests utanför städerna

+Ljus och snygg grafik

+Du kan välja hur din karaktär ska se ut i början. Längd, färg, hårstil osv.

+ Max lvl är 20 vilket jag tycker är skönt då du inte behöver koncentrera dig enbart på lvl utan på annat som EQ och Quests osv.

- Inte så mycket skillnad på EQ, du kan stöta på folk ibland som ser nästan exakt ut som dig

- Ibland kan det bli frustrerande att göra quests om du inte har party. Då blir det extra svårt och du kan få göra en quest om och om igen.

- Mycket springande mellan quests, ibland kan det ta upp till 15-20 minuter att springa från ett ställe till ett annat när du gör en quest.

 

Men om du gillar MMORPG's och om du inte stör dig på att du inte kan träffa folk utanför städerna, så säger jag köp det! Ingen månadskostnad heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag antar att ArenaNet ville göra något annorlunda. Själv tycker jag inte det är något problem för mig, då jag kan störas av att folk stör en när man gör en quest. För mig känns det mer levande om man är själv utanför städerna. Och om man vill ha folk som är med en så frågar man bara någon efter party.

 

Men om man blir störd på detta med att det inte finns folk utanför städerna, så är nog inte det här spelet rätt spel för en.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mr COOL: Guild Wars Factions är ett måste du får;

 

* 2 Nya Proffesions, Assasin och Ritualist

* 300 nya skills och 90 nya elite skills

* Mer än 50 nya maps

* 4 nya GuildHalls

* Mer än 100 nya monster och 5 nya pets

* Massor av nya hårstilar och ansikten

* Massor av nya vapen och runor

 

Har du GW är Factions ett måste, det är en STOR uppdatering.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...