The_Ghost Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Skrivet 30 Juni 2006 Någon som vet hur man kan få tag på en cdkey till warcraft 3 TFT/ kan ge mig för jag har tappat bort min. Jag tänker inte spela oline utan bara multiplayer via nätverket. säg inte att jag ska söka på google det har jag redan gjort. någon som vet/kan ge mig en cd key adda mig på msn [email protected]
LillBerra Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Skrivet 30 Juni 2006 (redigerat) * * * Varnar dock för virus och småtrojaner. Så gå inte in om du inte vill ha spyware och sånt. För om du har otur kan dom komma fram. Redigerat 2 Juli 2006 av KazeN^
The_Ghost Skrivet 30 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 30 Juni 2006 Japp jag fick spyware men det var inget allvarligt jag håller på att ta bort det nu men jag skulle inte rekomendera att någon använde dom där sidorna (spywaren jag fick var en som ändrade min startsida alltså inget farligt )
LillBerra Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Skrivet 30 Juni 2006 Ehmm...jag har fått den två gånger förut. Jag hoppas du får bort den. Den kan vara rejält jobbig. Dom sidorna har mycket keys men det suger att det är spyware. Så jag rekommenderar inte heller sidorna för dom som är riktigt rädda om sina datorer.
Zantera Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Skrivet 30 Juni 2006 (redigerat) Här finns cd-key generators m.m. Hoppas du har hittar. *** Det är väl olagligt, så gör det på egen risk. Redigerat 2 Juli 2006 av KazeN^
The_Ghost Skrivet 30 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 30 Juni 2006 (redigerat) Här finns cd-key generators m.m. Hoppas du har hittar. *** Det e inget spyware på dendär sida va? Det vore lite jobbigt om jag fick mer att ta bort Redigerat 2 Juli 2006 av KazeN^
Zantera Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Skrivet 1 Juli 2006 (redigerat) Här finns cd-key generators m.m. Hoppas du har hittar. *** Det ska inte vara det, men var ändå vaksam. Inte för att vara oschyst, men det är väl typ olagligt eller? Så gör det på egen risk! Redigerat 2 Juli 2006 av KazeN^
The_Ghost Skrivet 1 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 1 Juli 2006 (redigerat) Här finns cd-key generators m.m. Hoppas du har hittar. *** Det va ingen spyware men jag hittade tyvär ingen key code generator Jag fick en cd key av en kompis. Kan någon låsa tråden nu? Redigerat 2 Juli 2006 av KazeN^
KazeN Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Skrivet 2 Juli 2006 jag låser, men inte p.g.a. begäran utan för att man inte får disskutera cdkeys på denna sidan. Ta och kolla igenom reglerna en gång istället. *låst*
Rekommendera inlägg