jolli93 Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 [email protected] Tja jag undrar hur man fâr aurora ticket för nyss fick jag mystery gift men när jag stänger av spelet och gâr in pâ mystery gift sâ finns det bara "wonder cards" och "wonder news" men det fins INTE "wonder gift" om d e nân som kan hjälpa mej adda mej pâ [email protected] och berätta :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maka Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 jag undrar okså det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pandora Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Gå till Nintendo club! och lämmna in ditt spel EJ DATOR! sen kommer du få 3 Alura ticket. 2 till porlarna! men gå till och du MÅSTE vara medlem som kostar 60kr! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jolli93 Skrivet 2 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Gå till Nintendo club! och lämmna in ditt spel EJ DATOR! sen kommer du få 3 Alura ticket. 2 till porlarna! men gå till och du MÅSTE vara medlem som kostar 60kr! kan du hemsidan?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nixo99 Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 anäler på grund av fel forum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Fel forum? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Ja.Det låg ju i GBA forumet för några timmar sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 du måste ha en kompis med en trådläs adapter och han/hon ska ochså har mysery gift och först då kommer det framm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Gå till Nintendo club! och lämmna in ditt spel EJ DATOR! sen kommer du få 3 Alura ticket. 2 till porlarna! men gå till och du MÅSTE vara medlem som kostar 60kr! Man får bara en, det är ju en Key Item. Och det kostar 199 kr per år, inte 60. Jolli93: HÄR. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcaon Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Gå till Nintendo club! och lämmna in ditt spel EJ DATOR! sen kommer du få 3 Alura ticket. 2 till porlarna! men gå till och du MÅSTE vara medlem som kostar 60kr! Hur ger man aurora ticket till andra?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Kolla på mitt förra inlägg så fattar du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg