LMFAO Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 om den vissas på reklam på bio i svergie då borde den visas i svergie det låte logiskt för mej :) Men är du trög? Den visas inte på reklam på någon tv/kanal i denna galax. Inse fakta den kommer inte på bio, det är en halv kludig film av några amatörer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 ser ju as löjlig ut och är det en duke nut han kasntar vid ett ställe eller, blir ju bara löjligt om dem koppiera precis som det är i spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 (redigerat) Asså den verkar skit rolig Okej en amatör video, men för oss Zelda f*n kommer den att äga! Fett rolig! Redigerat 14 Augusti 2006 av Tox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurkis Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Verkar vara lite lågbudget men den verkar ändå bra <_< .Fast jag tycker den borde vara animerad ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 WTF? Det är ju typ bara 15% Zelda Ocarina Of time! Löjlig Film :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jakooob1 Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 wow :D skulle vilja se den om den kommer här i kalmar bio :P Älskar ZELDA SPEL OCH NU filmer med :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 (redigerat) Den kommer knappast visas i hela världen, iaf inte i sverige. Japp samma sak som med DB filmen med riktiga människor jag såg att den skulle komma ut för länge sen har inte hört eller sätt en skymt av den Gurkis: Tycker också den borde vara animerad Redigerat 5 Oktober 2006 av Mini_Sweety Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Jag är ett Zelda f*n men den där va ju för sjuttsingen minsann det ruttnaste jag har sett lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 I <3 Zelda. Synd att filmen ser så B ut :( Jag har även hört rykten om att Nintendo ska göra en egen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg