lithium Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Börjar bli trött på att IE alltid är långsamt så jag instalerade FF för några minuter sen . Fast när jag trycker upp FF så är det bara en vit ruta , har även prövat att gå in på andra sidor , samma sak. Kan nån hjälpa mig hur jag får igång det ? ((PS. Kör på IE nu.)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Ff är det Final fantasy du menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Jag tror nog han menar Firefox... Hursomhelst så skulle det vara bra om du kunde skicka en skärmdump för att kanske förstå lite bättre vad som är felet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 4 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 hm , kommer in på vissa sider nu .. ((kör på ff nu)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheAvatar Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Vad menar du med FF????????? :huh: :huh: :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Vad menar du med FF????????? :huh: :huh: :huh: Firefox, kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 4 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Vad menar du med FF????????? :huh: :huh: :huh: det är ganska lätt att lista ut att FF betyder firefox om man läser mitt inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 kommer du med en skärm dump? det kan vara FF eller ett annat program som blokerar vissa sidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.