Gäst Radicus Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Kommer defenitivt att köpa den redan i premiären. Har väntat i ungefär 1 år nu på releasen på konsollen då jag hade beslutat mig för att nobba Xbox 360 och satsa på Playstation 3 istället. Fast smaken är som baken, synd bara att det enda tennisspelet kommer ungefär vid Mars månad. Om man tänker prestanda mässigt, kommer Ps3 i stort sett vara som en dator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 att kontrollen skakar när man te.x blir träffad av ett skot f*n va larvigt , varför skulle dom ta bort den ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 (redigerat) Play Station 3 har inte överraskad mig, inte övertygat heller. Någon som kommer att köppa denna jättedyra Konsol egentligen? Nej. PS3 verkar ganska dåligt faktiskt. Det bästa är nog att den kan spela Playsation 1 spel QuikSilver: De säger att det störde deras tilt. Men det är ju lite konstigt eftersom att Wii har rumble... Redigerat 10 Oktober 2006 av Kabby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 jag och min brorsa ska köpa den tillsammans och betalar 50-50, då blir det bara 2000-3000 för mej. alltså ska jag köpa den :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Den enda positiva delen jag ser med PS3 är den übergrymma grafiken. Jag menar, Wii ser ut som gamecube grafik med några små uppgraderingar. Sen lanseringen av spel hos PS3an kommer vara mycket mer än Wii tror jag. Men jag kommer ändå köpa Wii. Den är för gullig. (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Om man jämför dess prestanda med Wii eller 360 framstår Playstation 3 som rena loppmarknadsvaran. är du helt j*vla blåst eller? Wii har absolut lägst prestanda av de 3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Du har de absolut lägsta kommentarena!Grattis Kaktus-Killen!Ta en banan! Ripto har rätt,Wii är den bästa.Sony bara stjäl allting. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Om man jämför dess prestanda med Wii eller 360 framstår Playstation 3 som rena loppmarknadsvaran. Japp, Wii har sämst prestanda, men är ändå bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheNoiceR Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Jag tror jag PS3 inte kommer slå i genom så mycket nu vid realeasen den kostar ju 6000-7000kr men jag tror att den blir mer vanlig om något år då priset har sjunkit. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 att kontrollen skakar när man te.x blir träffad av ett skot för att dom hade blivit stämmda av nått företag att dom inte fick ha det för Microsoft ägde typ en massa aktier i för taget. Källa: Super Play 124 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow_Master Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 (redigerat) Komer ALDRIG att köpa någon konsol som sony har gjort( möjligt viss ifall den var gratis ) Det ända goda dom har fört till dena värld är Final Fantasy :wub: Redigerat 20 Oktober 2006 av Shadow_Master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow_Master Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 (redigerat) lagg... Redigerat 20 Oktober 2006 av Shadow_Master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg