ChipZ Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Jag kan inte se frågan! Vad ska jag göra för att se den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Du kanske måste ha Java. Annars vet jag inte vad det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Det var konstigt, jag har alltid sätt den tills jag råkade blockera bort den. Men jag kan se frågan på startsidan. Har du sätt dagens fråga innan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 5 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 (redigerat) Jag har sett den innan den försvann ungefär när gruppmatcherna i VM spelades Jag lägger upp en bild hur det ser ut: BILD de e bara en grön ruta Redigerat 5 Juli 2006 av Lucas16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Samma sak för mig. Det finns ingen veckansfråga just nu skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Säkert för den syns inte för mig heller men den gjorde det förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Jag ser den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 5 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Det var konstigt, jag har alltid sätt den tills jag råkade blockera bort den. Men jag kan se frågan på startsidan. Har du sätt dagens fråga innan? Jag kan se den på startsidan, Fuska.se men inte på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 det kan vara så att man inte får rösta längre för att semifinalen har varit nys (igår) då kanske dom tog bort den så att man inte röstar på det lag som vinner tuneringen (alltsp så att man röstar after man sett hela vm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 8 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Nu kan jag se den när jag bytta till vanligt skal :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 jag ser den fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 12 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 jag ser den fint Har du vanligt skal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.