-=jedi knight=- Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 (OBS! Ej online!) Cave Story, det bästa spelet jag nånsin spelat! Ladda ner spelet här och extrahera det. Ladda ner patchen och öppna programet som heter Cave Story Translation Installer, och följ instruktionerna. Spelet ska nu vara på engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Vad är det för spel? Kan du skicka en scren??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 6 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Ah juste! Här finns några Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 verkar vara dåligt gjord berättar lite av spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 6 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 verkar vara dåligt gjord berättar lite av spelet ...Kan inte...Spela det själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 hmm..det är ett rom spel till en emulartor för helve*e!!! DET ÄR OLAGLIGT!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 6 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 (redigerat) hmm..det är ett rom spel till en emulartor för helve*e!!! DET ÄR OLAGLIGT!!! Om det var ett ROM skulle jag aldrig aldrig AAAAAAAAAAAAAAALDRIIIIIIIIIIIIIIG lägga det här! Och om det nu var en ROM, varför la jag inte ut en emulator som kunde köra spelet hmm?! Redigerat 6 Juli 2006 av -=jedi knight=- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 hmm..det är ett rom spel till en emulartor för helve*e!!! DET ÄR OLAGLIGT!!! Dra inga hastiska åtgärder när du inte ens kollat sidan! Spelet verkar kul, jag ska nog pröva det. Men var finns den engelska tillägspatchen? Jag hittade den engelska patchen nu, men jag förstår inte kontrollerna i början. Det finns en diskett, en datorskärm med ett hjärta på och en dörr längst upp på första banan. Jag har bara lyckats gå runt och hoppa men hur kommer jag vidare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 6 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Jag hittade den engelska patchen nu, men jag förstår inte kontrollerna i början. Det finns en diskett, en datorskärm med ett hjärta på och en dörr längst upp på första banan. Jag har bara lyckats gå runt och hoppa men hur kommer jag vidare? Tryck ner för att använda saker. te x framför en dörr för att gå igenom eller framför en kista för att öppna den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 ok tack, nu ska jag ta och lira, verkar skitkul :) Spelet e ju skitkul. Inte bästa PC spelet jag spelat men bästa webbspel. Det blir roligt när man snor vapnet från den gamla gubben. Just nu har jag lvl 2 på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 6 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Hehe. Senare i spelet om man inte lämnar vapnet och möter gubben igen så blir han arg men sen lite imponerad och upgraderar den :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 hehe :P Just nu är jag i byn, kommer inte ihåg namnet, men där man träffar dom där hundarna. Vet inte vad jag ska göra, men jag kommer på det så inga tips tack ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.