PussyCat Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Det betyder att jag har för långt namn..??? Det är en bra idé men de som har för långa, för mycket siffror m.m de borde väl få en chans att byta då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Jag kan gärna byta namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Bra idé, jag har en del siffror i mitt användarnamn men jag skrev fel när jag registrerade mig, det ska vara en nolla mindre. Men vem orkar med sådana här användarnamn: ║╔╗║╚╝║╔╗║ ? JAG ORKAR MED DET! ANTAGLIGEN! varför stör ni er på det? ...................... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Att inte ha MELLANRUM är väl lite överdrivet, även om jag mer än gärna skulle vilja byta namn, annars e det en bra idé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 nån som kontaktat admin om det här så kan han få ge en komentar om vad han tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Puck0, jag ser ditt namn som helt okej, även de namn med mellanrum. Jag tycker också såklart att alla som har ett användarnamn som är "ogiltligt" borde få byta gratis ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Det är bra att man kan ha mellanrum och använda å,ä och ö på den här sidan. Vet ingen annan internet-sajt där man kan det. Det är bra att man kan ha mellanrum och använda å,ä och ö på den här sidan. Vet ingen annan internet-sajt där man kan det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Bra idé,men jag köper inte riktigt det där det blir så mycket enklare att komma ihåg namnen. Om ni verkligen vill chatta med en person med ett krångligt namn så skriv ner det bara. Men bortsett från det så är det en bra idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 (redigerat) Duger inte mitt namn #92 eller moderatorn #21 Redigerat 7 Juli 2006 av #92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Det åter i alla fall verkligt eller vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Men alla vet inte vad sunt förnuft är. Det finns ju avatarregler och signaturregler, man kan ju lägga in en liten del där som heter användarnamnregler. vad ovanligt att du stör dig på nåt.jag stör mig på DIG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Bra idé, jag har en del siffror i mitt användarnamn men jag skrev fel när jag registrerade mig, det ska vara en nolla mindre. Men vem orkar med sådana här användarnamn: ║╔╗║╚╝║╔╗║ ? Jag stör mig på att jag inte kan uttala ditt namn och för det andra att det är onödigt komplicerat. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.