Gäst Moonwall Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 (redigerat) 3-15 tecken a-z - 0-9, alltså får man inte ha mellanrum? Redigerat 18 Juli 2006 av RSX RSX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Nää, bara understräck (_). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Jao, jag får väl byta till Putside då :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 (redigerat) Nya regler kring detta träder i kraft om någon vecka. Kraven på namnen blir 3-15 tecken (A-Z 0-9 _), inga specialtecken. EDIT "Alf Svensson": Ändra då din j*vla feskare. ;) Tur, jag inga konstiga tecken. Jag behöver nog alldrig byta namn... :DMen VA, inga mellanslag. Typ hälften av alla personer på forumet har mellanslag. Tur att inte jag har :rambo: . Man borde få ha mellanslag. Det ser så fult ut annars... Redigerat 18 Juli 2006 av Globenz0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Vad händer om man av någon anledning inte hinner byta nästa vecka? Tas användaren bort då, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Jag vill ha tillbaka mina 500 fm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Får man fråga varför detta ändras, har det inte vart bra genom åren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Vad händer om man av någon anledning inte hinner byta nästa vecka? Tas användaren bort då, eller? 1 gratis namnbyte per år införs. Du tas inte bort för att du inte byter ditt namn, men du kommer inte heller att kunna läsa trådarna förrän du bytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Bra det där med gratis namnbyte då många kommer att tröttna på sina namn efter en period och många tvingas byta namn nu. :) Jag bytte precis, dålig tajming. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Jag kan läsa trådarna, fast jag inte har bytt. Men jag byter väl för säkerhets skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Men vad ska jag heta då :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 (redigerat) hur byter man? ska man kontakta admin eller? edit: kollade in affären, hittade namnbyte gratis. Redigerat 20 Juli 2006 av RSX RSX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.