XXL Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Jag har tre spel:mario kart,super mario 64 DS och New super mario bros ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Har 5 st Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
biomax Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 harry potter Den flammande bägaren, Garfield 2, New super Mario bros, Pokemon mystery dungeon, spyro, Mario party, ACWW, sammanlagt 7 spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 (redigerat) har fyra nds spel Redigerat 29 December 2007 av Shoulder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Ingen aning... Det är nog 30+ iallafall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 jag har 21 spel, trauma center, viewtiful joe, big brain academy, megaman zx, pokemon mystery dungeon, pokemon ranger, digimon world, kirby squeak squad, castlevania portal of ruin, wario master of disguise, transformers autobots och decepticons, megaman starforce dragon, brain age 2, drawn to life, jam sessions, zelda phantom hourglass, megaman zx advent, dementium the ward, lego starwars the complete saga och mario party. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 6 st! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 .................................................................................................... .................... .................................................................................................... .................... .................................................................................................... .................... .................................................................................................... .................... .................................................................................................... .................... .................................................................................................... .................... .................................................................................................... .................... .................................................................................................... .................... ......................................................4!!!!!!.......................................................... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 3 st xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 har 1 st pokemon pearl ska köpa nått zelda spel snart tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 jag hadde 16 spel chippat ds :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 jag ha 2st soper mario kart ds och pokemon pearl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg