ChipZ Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Vad tycker ni om Matchen? Just nu har det gått 23 min av den Frankrikes straff va bara filmning! Tur att Henry inte behövde gå av efter 1 minut!han låg bra länge på marken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 1-1 :D Vill att Italien ska vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Jag hejar inte på nån speciell... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 9 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Jag ska till Frankrike om några veckor! Ganska ful match ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Hoppas och tror Italien vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 9 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Italien gjorde mål för nån minu sen men de va offside Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pandora Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 France :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maka Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 jag säjer frankike Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 9 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Förlängning! Forza France Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nesse Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 zinedine e utvisad så det kan inte gå så bra för frankrike undrar vad italienaren sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Italien vann <_< Ville ju att Frankrike skulle vinna :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Zidane, fyfan vilken idiot han e. Vad f*n än Materazzi sa åt honom så borde han ha tillräckligt mycket erfarenhet för att strunta i det.. j*vla idiot, springa o skalla motståndaren i bröstet? Zidane har nog mycket att tänka över.. Fyfan vilket sätt o avsluta sin strålande karriär på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.