Skinnpytte Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 OKej, köpte idag Samurai Deeper Kyo, den var också billigare än One Piece :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Älskar manga både att läsa ockat att rita. Är inte så bra då men... *ganbarimasu* (jag ska göra mitt bästa) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 vanlig db är bäst Vanlige DragnBall är bäst tyyyyycker jag ocså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Dragonball är riktig bra manga fast det finns bara 42 böcker =( tyckte att det kunde fortsätta upp till 100 minst fast det hade blivit tjatigt i längden genom att hämta drak kulorna o åter uppväcka någon OSV fast jag gillar ändå Dragonball väldigt mkt kan dock inte teckna manga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 Läser Snowdrop, Inu yasha o läste K2. Det e fem böcker bara :( . Men den e as bra :P . En liten uppdatering: Snowdrop (sv) Inu yasha (sv) K2 (sv) Deathnote (eng) Rurouni Kenshin :cool: (eng) OBS: Deathnote e för dem som gillar manga som e humor befriad (i det närmsta). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Yotsuba&! Deffinitivt den roligaste mangan jag läst, måste få tag på den japanska! ^^ Sen gillar jag Love Hina, Power!, Samurai Deeper Kyo, Dragon Ball (en bit i början, sen blir den tjatig och bland det tråkigaste som finns), och såklart School Rumble och Azumanga Daioh! xD Jag köper all min manga på adlibris. Alla bokaffärer inne i stan är ju så dyra >_< Plus att de bara har svensk manga. Men jag läser ej svenska som finns ute här i sverige. Engelska ska det va.Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 (redigerat) naruto läste db och några andra förut men läser inte så offta längre :) Har alla Dragon ball böckerna 1-42 :PSå är det min favorit har bara läst DB av alla manga böcker :D Redigerat 9 September 2006 av Mini_Sweety Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Har alla böcker utom den sista. XD Inte orkat läsa den. Men Dragonball är nog en av mina favoritmangor och jag har läst rätt så många. Akira Toriyama är bäst ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 jag diggade yo-gi-oh innan xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miki Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Jag har läst 2 manga böker "Tokyo mew mew" och "One piece" de äger FETT! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Gillar bara ONe-Piece och Dragonball :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Har updaterat min lista på favo mangor: Wish Le Portrait de Petite Cossete The Voices of a distant star Blood Sucker Fruit Basket Tsubasa Chronicles (Alla på engelska) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.