ajar Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 När jag sett Ghosts Of Mars sov jag med lampan tänd. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 16 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Men de filmer ni har räknat upp är de skräck filmer? Alltså inte ryssare utan thrillers. Som Dantes peak m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Saw 1 och Saw 2 klassas nog inte som skräckfilmer men de är väldigt spännande för det. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Men de filmer ni har räknat upp är de skräck filmer? Alltså inte ryssare utan thrillers. Som Dantes peak m.m. Den filmen jag nämnde var en Science Fiction rulle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Saw 1 och Saw 2 klassas nog inte som skräckfilmer men de är väldigt spännande för det. hihi blev inte ett piss räd när jag såg saw 2 :D fasst blev lite rädd när jag såg boogieman på bion blev jag lite rädd första gången när farsan flög runt i rummet :D fasst sen va filmen bara töntig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 21 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Men de filmer ni har räknat upp är de skräck filmer? Alltså inte ryssare utan thrillers. Som Dantes peak m.m. Det visste jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Den är skitläskig. Det är en typ av Zombie film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Battle Royale, 42 japanska studenter på en ö. Alla får en väska med vatten, mat och ett vapen. Sen ska dom dösa varandra. Bara för att skräma upp restaen av dom japsnaka studenterna så att det inte händer med dom. (alltså det var för ett tag sen när japan var i kris) Det kanse låter mega skjukt nu men se filmen så får ni se. Men den får man sita och bit på naglarna alltså.. Visaa vill bara försöka få fred, visa går och dösar med atumat vapen för skojs skull och en del tar livet av sig. Den filmen är djup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Ja den såg jag. Jävligt mindbreaking. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Identity har en ganska kuslig stämning fast den är en thriller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.