Gäst Mujo Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Basshunter använder Cubase SX och alla melodier/slingor i "Boten Anna" är samples. Han har redigerat sin röst, och han kan absolut inte sjunga live. Han bor hemma hos sin mor och är 25 år gammal, och har en ofantligt ful tofs på baksidan av sitt huvud. Dessutom gör han hemskt musik. Så du tycker seriöst dett är bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 LOL Gryn lite efterbliven? "Base Hunter, med låten Båten Anna" Snubben e ju också efterbliven, kommer in med öppen rosa skjorta och börjar waila och flamsa på en sådan låt. Herregud. Sedan gick ju interjuven åt h*lvete. Han måste vart nervös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Det var några holländare som hade gett ut låten på holländska där borta. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Grym han är asså -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Hm, verkar inte som att man missat alltför mycket på radion. Det här låter ju inte bra. Jag har lyssnat de senaste tre veckorna på radion då jag jobbat, men har aldrig hört denna låt, och tur är det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 han äger alla (nästan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Den e seeg! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Dålig hör den överallt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 http://www.vkmag.com/media/ikhebeenboot/ Den holländska :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 :evil: Hahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 26 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Asså, fatta den Holländska, dom tror att Basshunter sjunger om en Båt, som heter anna, och att dom åker i en kanal... :S :S :S :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Hm, verkar inte som att man missat alltför mycket på radion. Det här låter ju inte bra. Jag har lyssnat de senaste tre veckorna på radion då jag jobbat, men har aldrig hört denna låt, och tur är det :) på NRJ spelas den ofta, hörde den 2 gånger på 30 min en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.