frogren Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Ja jag bara undrar vad ni ska göra under sommar lovet. skälv ska jag sticka till stockholm och hälsa på släkt/vänner. och skälv klart ska man ta och bada i skön. det är väll typ 6 veckor kvar till skolan börjar så man få ta och pasa på och ha roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Jag träffar min flickvän ofta... badar som f*n o snart ska jag få en egen dator som man kan spela på, då ska jag försöka sitta uppe i 48 timmar o spela :P , enbart för att slå kompisens rekord xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Enligt många så är sommarlovet en tid där man solar, badar och allt annat tråkigt. För mig och de flesta jag känner innebär sommarlovet flera veckor av Tv-spel och internet. Det är alltså vad jag gör på sommarlovet: Spelar och surfar på nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 (redigerat) Ska fa till Stockholm nu på fredag och träffa min kusin. Sen ska väl han å jag lira lite dator och kanske lira soft air gun vilket inte kommer bli kul för mig -.- Sen blir man ju fjortis i Augusti >.< Det är mitt sommarlov. Det kanske blir lite moppekörande efter Stockholm -.- Redigerat 10 Juli 2006 av Sv3A Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 50/50 Jobba & Lov/resa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Jag gör samma saker som vanligt, lirare spel, tittar på en del bra filmer, läsa böcker och surfar! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Sitter vi datorn, hänge me polare, badar å jobbar typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 ska till mallorca, är på landet i stockholms skärgård, spela xbox och ps2. jag ska bara njuta av att skolan e slut :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Fotboll, målvaktsträning, lite dator. Sen i Augusti så ska vi resa till Italien :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 (redigerat) Surfa, lira dator, titta teve, äta glass, ligga i hängmattan, leta efter nyckelpigor, hälsa på storasyskonen. Och såklart vara med kompisar. Segla brukar jag också göra, och äta grädde med jordgubbar. Typ vad brukar göra ;P Redigerat 16 Juli 2006 av MagiskaBarnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 jag sover. inget annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Jag spelar mest spel och sitter framför datorn. Sen är jag väl lite med kompisar men för det mesta så pratar jag bara med dem på Msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.