Hoppa till innehåll

Vad Gör Du Under Sommar Lovet?

frogren

Rekommendera inlägg

Ja jag bara undrar vad ni ska göra under sommar lovet. skälv ska jag sticka till stockholm och hälsa på släkt/vänner. och skälv klart ska man ta och bada i skön. det är väll typ 6 veckor kvar till skolan börjar så man få ta och pasa på och ha roligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Enligt många så är sommarlovet en tid där man solar, badar och allt annat tråkigt. För mig och de flesta jag känner innebär sommarlovet flera veckor av Tv-spel och internet. Det är alltså vad jag gör på sommarlovet: Spelar och surfar på nätet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska fa till Stockholm nu på fredag och träffa min kusin. Sen ska väl han å jag lira lite dator och kanske lira soft air gun vilket inte kommer bli kul för mig -.- Sen blir man ju fjortis i Augusti >.< Det är mitt sommarlov. Det kanske blir lite moppekörande efter Stockholm -.-

Redigerat av Sv3A
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Surfa, lira dator, titta teve, äta glass, ligga i hängmattan, leta efter nyckelpigor, hälsa på storasyskonen. Och såklart vara med kompisar. Segla brukar jag också göra, och äta grädde med jordgubbar.

Typ vad brukar göra ;P

Redigerat av MagiskaBarnet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...