saltnisse Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 hej! visst är inte sommar lovet långt och tråkigt? och alldelles för varmt! vad tycker ni! sommar lovet borde vara 5 veckor i stället! eller dela upp det på 2 lov! eller hur? p.s! jag trivs bra i min skola så jag vill inte ha något långt lov! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MRskalman Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Jag tycker om detta med somamrlov för att jag kan ta det lungt.Men visst i slutet blir det lite lång tråkigt:( Men det där med att deöa upp det i 2 olika lov är en bra ide Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 (redigerat) En sak är konstigt du är 20 år gammal då går du väll inte i en skola eller har du fått gå om klasser???? ;) ;) ;) *Saltnisse Redigerat 10 Juli 2006 av #92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 hej! visst är inte sommar lovet långt och tråkigt? och alldelles för varmt! vad tycker ni! sommar lovet borde vara 5 veckor i stället! eller dela upp det på 2 lov! eller hur? p.s! jag trivs bra i min skola så jag vill inte ha något långt lov! A just det jätte tråkigt verkligen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saltnisse Skrivet 10 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 hej! visst är inte sommar lovet långt och tråkigt? och alldelles för varmt! vad tycker ni! sommar lovet borde vara 5 veckor i stället! eller dela upp det på 2 lov! eller hur? p.s! jag trivs bra i min skola så jag vill inte ha något långt lov! korta av sommar lovet i dag! vill till skolan i morgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 (redigerat) Sommarlovet är bra bra, flera veckors ledighet, vem tackar nej till de egentligen? Det är bara de två sista veckorna man längtar till skolan för att man vill träffa kompisar o.s.v. Skolan är kul men man behöver en paus ifrån den ibland, det kan ingen neka till. Redigerat 10 Juli 2006 av Ganon20000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Nej! Man ska inte förkorta den bästa tiden på hela året, sommarlovet. Det är ju då, man kan helt strunta i allt vad skola heter. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Gå på sommarskola om du inte gillar sommarlovet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Jag tycker det är skönt med sommarlov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Det finns väl sommarskolor som Puck0 sa? Annars får du väl bara vänja dig. Tänk på dom som inet gillar skolan, dom får dras med det året om. Det ser lite kul ut när tråden "Skolan suger" och "Jag hatar sommarlovet" är brevid varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Som de andra sa, om du verkligen avgudar och har en sådan stor respekt för skolarbeten, sök upp en sommarskola. =) TDY: Ja det ser lite komiskt ut. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Alltså vad är det för j*vla psyco barn som inte gillar sommarlovet!?!?!?!?!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.