Hoppa till innehåll

Jag Hatar Sommarlovet!


saltnisse

Rekommendera inlägg

  • Svar 65
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Alltså vad är det för j*vla psyco barn som inte gillar sommarlovet!?!?!?!?!?!?!

 

@Presentation Coola ner med påhoppen, okej?

 

Håller med om att med tanke på medelåldern att det kanske inte är många som pluggar på loven.

 

Men vad är det för fel på att hata lov? Alla har vi olika problem. Vissa gillar inte skolan för att de har det kasst där. Vissa hatar lov för att de har det kasst hemma.

Vissa kanske inte har något att göra på lov och i skolan har man alltid något att göra.

 

Sommarskolor är oftast till för de som har problem i skolan och med betyg. Har man helt okej betyg så kan man inte komma in på sånt, tyvärr.

 

Jag hatar lov, och jag har mina skäl till att göra det. Om någon har problem med att det finns folk som hatar lov, så får ni ta det med mig.

 

Personligen tycker jag att lov ska få vara något som man kan välja att ha eller inte ha. De som vill gå i skolan kan göra det och de som vill ha lov kan ha lov. Under denna valfria period av att ha lov eller inte ha lov, så behöver man inte hålla på med "riktiga" studier på skolan. Mer typ, ha ett ställe att gå till. Det finns ju många ungdommar som inte har jobb, så lite äldre ungdommar kan ju ta hand om sånt, så får även de något att göra.

 

Tja, det var en tanke. Min tanke, så bli inte så seriöst j*vla piss off om ni inte gillar den. Tänk med egna hjärnor istället för att bara köpa allt skit som man får höra nu för tiden.

Ta det lungt, tänk med ert huvud och var er själva. Peace.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså vad är det för j*vla psyco barn som inte gillar sommarlovet!?!?!?!?!?!?!

 

Så man ska gå till skolan bara för att ha någonstans att gå? Och de äldre ungdomarna som ska vara där och hålla i det hela, ska de få lön för det? Dessutom finns det redan sådana här ställen (Internetcafén etc.). Skolan är stängd på sommaren och så ska det förbli.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet att dessa ställen FINNS. Problemet är att dessa ställen KOSTAR.

Alla har inte råd med sånt. Och vissa får inte vara på sånna ställen heller, vissa föräldrar är helt maniska och vill t.ex. att deras barn bara ska plugga eller att deras döttrar inte får umgås på sin fritid och ska vara hemma och göra kvinnogöra.

 

Enda sättet att komma ut då blir helt enkelt; Skolan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En sak är konstigt du är 20 år gammal då går du väll inte i en skola eller har du fått gå om klasser???? ;)  ;)  ;)

*Saltnisse

 

Har du tänkt på hur gammal man är när man går ut gymnasiet. Då är man 18 eler 19 år om man inte har gått om något år. Sen om man vill bli ännu smartare så går man vidare på högskola tills man fyller 21 eller 22 år. Man kan vara äldre även om man inte har gått om. Man kanske måste mönstra eller var tvungen att jobba lite.

 

 

Till ämnet:

Att inte vilja ha sommarlov. Det var annorlunda. Jovisst kan det vara riktigt skoj med skolan ibland när man verkligen är på topphumör och fattar precis allt. Men annars, näh. Jag är hällre hemma eller med kompisar...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja eller hur på sommar lovat kan man supa cola hela dagarna och sk8 runt i stan! SOMMARLOVET DEN ULTIMATA RASTEN!

 

om man inte bor ute på landet bland massa j*vla hillbillies :( !!!! så de e rätt tråkigt, skulle gärna vilja bo i ett mer "centralt" ställe.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

ja eller hur på sommar lovat kan man supa cola hela dagarna och sk8 runt i stan! SOMMARLOVET DEN ULTIMATA RASTEN!

 

Jag vet vad meningen Den ultimata rasten kommer ifrån :)!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...