Hoppa till innehåll

Materatzi Och Zidane!


MRskalman

Rekommendera inlägg

Som jag såg på finalen var det zidane som skallade ner materatzi.....så vida jag hörde det var det materatzi som börja med att säga j*vla terrorist.och zidane avsluta det jag är besviken på domaren att inte ge det där materatzi skiten ett rött kort.att säga j*vla terrorist mitt i en final det borde vara avstängning till några matcher i vm kvalet också!för det där är grov förolämpning!rött kort på båda säger jag men jag förstår zidane med hans tankar efter vad materatzi sa....... så jag tycker helt enkelt att materatzi skulle få rött kort och avstänngning till ett par matcher i VM kvalet" kommer nån av er med någar förslag om det? :D Kom ihåg att alla era tips är välkomna även om de ska riktas bra saker åt materatzi!

Redigerat av MRskalman
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet (redigerat)

ehumm det sägs att det vara en speciel ljud kamera för den typens saker som hörde det!

 

förresten tycker du att materatzi ska gå fri efter ha sagt dina förslag som att hans syrra var en hora och hans morsa var en sjukis?!det förreställer jag som samma grad som j*vla terrorist + att det är föroläpningar mot famlij det där e kränkning ! en gammal kvinna sa j*vla invandrare till en snubbe och fick böta och ge skadestånd runt 20 tusen .materatzi borde fy f*n böta till zidane ! det där är grov kränknig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

några flerförslag?

Redigerat av MRskalman
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

titta på text tv på 1:an och sport på 300 där stog det lite om vad dom sa m.m

 

Måste bara tilläga att det var Zidane som förolämpade Materatzi med att säga vid tröjdragningen om Materatzi ville ha hans tröja och skrattade... Men om Materatzi sa nåt fult så ska väl han straffas på det också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det Zidane gjorde var osportsligt.

Om det nu är sant som Materazzi sade, så är det förtal.

Båda gjorde fel, men Materazzi började med det hela och förolämpade Zidane.

Stödjer man någon av dem, då betyder det att man inte gillar fotboll och meningen med det, FIFA driver trots allt två kampanjer:

Fair-Play & Say No To Rasicm.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tog reda på att han sa både om hans familj och j*vla terrorist

 

Jag tycker zidane har så mycket erfarenhet så att han borde kunnat ignorera materatzi då skulle han nog gort bra ifrån sig i straffar. trezige försökte härma zidane men det gick inte så bra som han trodde.

jag tycker inte treziguet är bra heller de tycker han e så bra efter em finalen 2000

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vet ni ens hur Materazzi uppför sig på plan!?

Gå in på typ YouTube och sök efter hans namn, då får ni se hur fult han spelar.

Han har bl.a sparkat Shevchenko i skrevet, glidtacklat Zlatan väldigt hård & gett Sorin en hårt armbåge så att han nästan däckades, helt avsiktligt.

Det var bara några exempel.

 

Men iallafall, det var fel, både vad Zidane & Materazzi gjorde.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Materazzi är en sån spelar som går på kraft altlid.

 

Men att han sa j*vla terrorist var bara en rykte. Zidane tänker själv avslöja det.

 

Men jag tror nog att Materazzi sa att Zidane, du har dopat dig. Nåt sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...