ajar Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Jag läste i gårdagens Sportbladet att Liliam Thuram gått ut i media och sagt att Materazzi är "En sjukdom som inte borde finnas." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
irak_king Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 nej nej matrazzi sa till zidane 2 saker först när metrazzi drog zidans tröja så kom zidane och sa varför gör du så??? så blev metrazzi tyst zidane sa du kan ta av min tröja sen och få den metrazzi sa jag kan järna ta av din frus tröja och zidane sa det tenker jag sega till domanr metrazzi sa din mamma är en j*vla teroist hora och sen sa zidane nu har det got för longt! och då skalla zidane metrazzi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Det är inte ens 100% som Zidane säger. Och Fifa tar det knappt på allvar. Dem har typ glömt bort det. Över 1miljard fotboll fans undrar vad det är men Fifa ställer inte upp för att ta reda på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Läppläsare ser vad Materatzi sa . Tråkigt slut för Zidane kan man tycka . :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Det var cirka 10läppläsare som hade olika rykten. Hur ska man veta vilken som är rätt?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Ja det kan man undra, DonKeN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Båda borde fått Rött kort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AdaM.oo Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 det spellar ingen roll vad han sa zidane är ända korkad ja som f*n :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Men klart Zidane spelar lite över, att der bara var synd om han, tror inte ett dugg på det. Men Zidane är en cool kille, synd att det slutade så där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 (redigerat) det spellar ingen roll vad han sa zidane är ända korkad Käften annars får ni en varsin varning allihop för §1.1 och §1.11. Tillbaks till topicen igen nu istället. Redigerat 24 Augusti 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zlatan Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 det zidane gjorde va så j*vla kingigt ! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.