Ganon Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 (redigerat) Hej, jag undrar om det finns en modd till Oblivion som gör allt till svenska,(texterna iallafall)?,för att en jag känner kan inte så bra engelska och kan inte göra uppdragen. :meddum: eller om ni känner någon som kan modda och göra en sådan modd? Redigerat 11 Juli 2006 av Ganon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Jag vet endast att det finns en olaglig Multilanguage-mod till det men jag nämner inga namn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganon Skrivet 11 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 vadå olaglig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganon Skrivet 11 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 vadå olaglig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 En hemma-gjord, men nu berättar jag inte mer.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 www.oblivionsource.com planetelderscrolls.gamespy.com www.fileplanet.com/oblivion elderscrolls.filefront.com www.megagames.com Du kan ju kolla in dom sidorna efter MOD's eller patcher. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Det kan väll inte var olagligt med moddar till ett single player spel ju bara för att det är hemma gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Det kan väll inte var olagligt med moddar till ett single player spel ju bara för att det är hemma gjort. givetvis inte! medion måste blivit yr i värmen: :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 men varför är det olagligt? det är ju inte online?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnus_the_gamer Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Det är inte olagligt. Bethesda stödjer ju moddning fullt ut. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.