Gäst data-typen Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 vad är turnip prices för nåt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aki Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 (redigerat) Rov-priser. Du kan köpa rovorna från Joan på söndag förmiddag och sälja dom till Tom Nook från Måndagen till Lördagen. Meningen med rovorna är att sälja dom för mer än vad man köpte dom för. EDIT: Att köpa/sälja rovor är det riktiga sättet att tjäna bells på i spelet. :P Fast du behöver bells innan du börjar med "Stalk-market". Redigerat 15 Juli 2006 av Aki Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Det är ungefär som aktier :P, fast rovor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frida____ Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Alltså jag har inte fattat det här med röda rovor. jag har två st varav en har varit i jorden minst två veckor och den andra i minst en vecka. Joan sa att dom skulle gro i en vecka. Jag har vattnat varje dag men dom ser likadana ut som först. Ska man ta spaden och gräva upp dom eller? :P Inte vet jag .. har dom bara ruttnat? Tacksam för svar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Mina ruttnar bara efter 2 dagar! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Mina ruttnar bara efter 2 dagar! :P Visste du att du måste vattna dom varje dag för att dom ska kunna klara sig? :rambo: ***Tips om Röda Rovor*** 1. Köp dom 2. Vattna dom varje dag 3. När Tom Nook köper dom för mer än vad du köpte dom för säljer du dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poparen Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 Mina ruttnar bara efter 2 dagar! :P bra förklaring nu fattar jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg