Justusett Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 (redigerat) Det ända som behövs är ju några idlare, vi kan bestämma "träff" på cs servern om någon är med? då kan vi sitta o lira. Jag har sett folk på vanliga servern, larath är du med på att idla på cs servern imorrn ungefär vid kl 15:30? Har du msn eller nåt? Redigerat 25 Oktober 2006 av Justusett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst flio3 Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 är 1.6 vanliga counter strike? och i såna fall, vart skriver jag in ip-adressen så jag kan söka upp o spela på servern? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 7 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 är 1.6 vanliga counter strike? och i såna fall, vart skriver jag in ip-adressen så jag kan söka upp o spela på servern? Du trycker § för att få upp en konsoll.Där skriver du: Connect cs1.server.fuska.se:27015 alt. Connect cs2.server.fuska.se:27016 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 (redigerat) alla servrar förutom fuskas funkar för mig konstigt ? Redigerat 9 November 2006 av msxmsx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 14 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Uppe igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Kan inte nån gå in på servern ja vill spela:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 (redigerat) du kanske ska be admin att göra mer reklam för servern på forumet Redigerat 13 December 2006 av sboy2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SizMoLaseR Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 ingen lirar ju på dom servrarna???börja gör de:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 När jag starta mitt ventrilo 2.1.1 så gör jag en ny connection och skriver vent1.server.fuska.se i IP formuläret och sedan 3784 i port formuläret och sedan trycker jag på ok sedan på connect. Det börjar lagga och sen så kommer det upp ett fönster där det står "Unable to connect". Varför händer detta, tacksam för svar så fort som möjligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 8 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 När jag starta mitt ventrilo 2.1.1 så gör jag en ny connection och skriver vent1.server.fuska.se i IP formuläret och sedan 3784 i port formuläret och sedan trycker jag på ok sedan på connect. Det börjar lagga och sen så kommer det upp ett fönster där det står "Unable to connect". Varför händer detta, tacksam för svar så fort som möjligt. Testa på nytt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 När jag starta mitt ventrilo 2.1.1 så gör jag en ny connection och skriver vent1.server.fuska.se i IP formuläret och sedan 3784 i port formuläret och sedan trycker jag på ok sedan på connect. Det börjar lagga och sen så kommer det upp ett fönster där det står "Unable to connect". Varför händer detta, tacksam för svar så fort som möjligt. Funkar nu =) =) =) tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 93alvbjo Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Jag försöker ansluta till vent servern hela tiden men det står bara cannot connect to server! jag skriver allt rätt och konstigt nog så kommer jag in ibland, och sen går det inte igen, och sen så håller det på så. vad ska jag göra? :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg