Hoppa till innehåll

Fuska.se's Server!


Rekommendera inlägg

Det ända som behövs är ju några idlare, vi kan bestämma "träff" på cs servern om någon är med? då kan vi sitta o lira.

 

 

Jag har sett folk på vanliga servern, larath är du med på att idla på cs servern imorrn ungefär vid kl 15:30?

 

Har du msn eller nåt?

Redigerat av Justusett
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • Svar 89
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

är 1.6 vanliga counter strike?

 

och i såna fall, vart skriver jag in ip-adressen så jag kan söka upp o spela på servern?

 

Du trycker § för att få upp en konsoll.

Där skriver du:

 

Connect cs1.server.fuska.se:27015

alt.

Connect cs2.server.fuska.se:27016

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

När jag starta mitt ventrilo 2.1.1 så gör jag en ny connection och skriver vent1.server.fuska.se i IP formuläret och sedan 3784 i port formuläret och sedan trycker jag på ok sedan på connect. Det börjar lagga och sen så kommer det upp ett fönster där det står "Unable to connect".

 

Varför händer detta, tacksam för svar så fort som möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag starta mitt ventrilo 2.1.1 så gör jag en ny connection och skriver vent1.server.fuska.se i IP formuläret och sedan 3784 i port formuläret och sedan trycker jag på ok sedan på connect. Det börjar lagga och sen så kommer det upp ett fönster där det står "Unable to connect".

 

Varför händer detta, tacksam för svar så fort som möjligt.

 

Testa på nytt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag starta mitt ventrilo 2.1.1 så gör jag en ny connection och skriver vent1.server.fuska.se i IP formuläret och sedan 3784 i port formuläret och sedan trycker jag på ok sedan på connect. Det börjar lagga och sen så kommer det upp ett fönster där det står "Unable to connect".

 

Varför händer detta, tacksam för svar så fort som möjligt.

 

Funkar nu =) =) =) tack!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
Gäst 93alvbjo

Jag försöker ansluta till vent servern hela tiden men det står bara cannot connect to server! jag skriver allt rätt och konstigt nog så kommer jag in ibland, och sen går det inte igen, och sen så håller det på så. vad ska jag göra? :( :( :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...