Goglashszzz Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 :blink: Tog judarna över arabernas land ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Araber går inte att jämföra med Svenskar eller Fransmän, Araber är ingen nationalitet, tillskillnad från Fransman eller Svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Araber går inte att jämföra med Svenskar eller Fransmän, Araber är ingen nationalitet, tillskillnad från Fransman eller Svensk. Sant, får omformulera mig lite, palestina är ett arabiskt land som Sverige är ett kristet land och Israel är ett judeiskt land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Nu är ja jävligt förvirrad här. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Araber går inte att jämföra med Svenskar eller Fransmän, Araber är ingen nationalitet, tillskillnad från Fransman eller Svensk. Men, Kristendom och Judendom är relegioner till skillnad från Arabiskt. Palestina är ett Islamistiskt land. Där det bor araber, araber kan till exempel liknas vid Asiater :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Araber går inte att jämföra med Svenskar eller Fransmän, Araber är ingen nationalitet, tillskillnad från Fransman eller Svensk. Ah my bad, trodde att araber var ett samlingsnamn för muslimer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Vad jag vet så kan tex en kristen Libanes fortfarande vara arab Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Jag tycker Israel gör rätt i allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 O då undrar ja varför du tycker det är rätt att folk dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Vad jag vet så kan tex en kristen Libanes fortfarande vara arab Äntligen fick jag se ett vettigt svar. En arab kan vara en kristen tillåmed. Capone, förklara varför Israel har rätt till att döda cirka 30barn varje dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Dödar de verkligen så många ? Arab är som sagt samlingsnamnet på folk i en viss del av världen, i detta fallet, mellanöstern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 ja, men om israel vinner så kanske dom ödeleger land efter land ända tills vi dör :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.