Gäst Bountyhunter Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 håller med dej mcspace så j*vla skönt att göra 180's :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 15 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 håller med dej mcspace så j*vla skönt att göra 180's :) vadå skönt det är lekert!! :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 ärligt talat, så är det närmsta jag kommer skatebord när jag spelar TH:U2 å lyssnar på Mora-Nisse - Skejtaridioti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Brukar åka på polarens nyköpta bräda ibland. ;) Rätt skoj. Tänkte skaffa en egen, men det blev inget. Har nog inte tid med det heller. Köpa moppe istället ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Åkte ett tag men bestämde mig för att sluta efter att ha slagit mig i rampen två gånger riktigt ordentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 ska bli sponsrad av spy snart...min granne äger faktiskt spy optic scandinavia och concrete i Karlstad :P jag har fått curtis spysolglasögon av han ^^ Jag tränar på darkslide men det är svårt att vända upp brädan igen när man landar :I Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 jag kan tricket rammla och slå ihjäl mig :) skateboard är faktiskt coolt önskar jag kunde åka :( samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 åkte mycket förr, men inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Hmm, Sponsring hade ju inte varit helt fel. en jag köper inte mina egna grejor. Farsan sponsrar mig, typ. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 hehe köpte nya skateskor för inte alls länge sedan. DC Shoes is teh shit :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 25 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 jag var nys i skara sommarland medans vi åkte ditt stanade vi och åkte skateboard lite man lägger väll fram en hat och så går det människor förbi och lägger i 20,10,5kr men en gång la någon gammal en i en 50lapp :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 hehe köpte nya skateskor för inte alls länge sedan. DC Shoes is teh shit :o FAKTISKT! jag har dc skor...ska nog köpa globes nya :P skejta nu istället för att sitta och lata er på fuska forumet xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.