Dave37 Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Det har jag gjort! Har dock hela kulpåsen kvar. :) vadå "dock"?är det otur att du har den i behåll eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 15 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Jag kör longboard :). Är rätt bra faktiskt. men för typ ja 1vecka sen var det ju ett rejs uppe i djurås här i dalarna där dom körde i 1km nerförsbacke och fick upp farten till 60-70km timmen... Och så var det en kurva mitt i backen som gjorde så att 3st bröt en krops del :cry: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 (redigerat) Vart kan man köpa en skateboard och hur mkt kostar dom ungefär? O vad e en longboard? 0.- Redigerat 15 Augusti 2006 av Abyssal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Visst är det kul att skejta... Alltid kul att träna lite här och var i parken och lite på vägarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Jag kör longboard :). Är rätt bra faktiskt. du överdriver nog lite...du vet att 30 km/h är mega snabbt för skateboard... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Har inte direkt något stort intresse för skateboard men frestas att följa med kusinen till Fryshuset och kolla på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mutzie Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 (redigerat) Har precis börjat typ och f*n va skoj de e :D Nån som har lite schyssta tips för en nybörjare? B) Redigerat 20 Augusti 2006 av Mutzie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Jag har testat, klarar knappt å åka framåt, men annars är det okej :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Har precis börjat typ och f*n va skoj de e :D Nån som har lite schyssta tips för en nybörjare? B) I förstahand skall du nog lära dig Ollie, Det är nyckeln till många trick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Jag har testat, klarar knappt å åka framåt, men annars är det okej :P Hihi till och med jag kan faktiskt åka ganska bra utan att ha åkt :P Jag har det i kroppen bara, bra balans å känsla ^^.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Jag skejtade ett tag förut, och det var skitskojj. Slutade eftersom jag aldrig kunde lyckas med nån j*vla ollie (måste haft en dålig bräda <_< ). Men man är ju lite frestad att skaffa sig en ny fräsch skateboard och börja träna i ramper och så. På det viset slipper man olla för att göra trick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 I första hand ska du träna på att åka rakt snabbt, svänga en 90 graders sväng och behålla farten,Åka i backar utan att hoppa av brädan för rädslans skull,svänga 180 grader och fortsätta åka... Det ovan stående ska du träna på 1-3 månader för att bli bra på det. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.