ajar Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Hjälp till med sysslor där hemma, till exempel klipp gräsmattan. Men gör det bara om du får betalt såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 man får knappt nåt för sina gamla spel.... Min kompis sålde sina N64 spel (ca 4 st), kontroll och konsoll för 1200 kr på tradera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 men asså jag tjänar inte så mycket kliper gräset hemma och tjäner 50 spänn varje gång :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 man får knappt nåt för sina gamla spel.... Schweet!!! Undrar hur mycket jag kan klämma ut min konsoll + 20 spel??? $_$ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Tjänar 600 spänn om dagen :D Klipper Gräsmattor med åkgräsklippare samtidigt som man lyssnar på musik, sooft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 (redigerat) Dela ut tidningar? Skitjobb, ja. Jag delar i alla fall ut tidningar, det tar ungefär 2½ h och jag får ~55 kr per gång. Det handlar om en gång i veckan. Sen blir det antagligen bättre lön till hösten, då det blir mer reklam. Tråkigt, jobbigt, kass lön, tungt... Men du ville ha tips. ;) Edit: Javisstja, jag tror att du behöver vara 13 år för det. Är inte säker dock. Redigerat 18 Juli 2006 av Sherikan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Dela ut tidningar? Skitjobb, ja. Jag delar i alla fall ut tidningar, det tar ungefär 2½ h och jag får ~55 kr per gång. Det handlar om en gång i veckan. Sen blir det antagligen bättre lön till hösten, då det blir mer reklam. Tråkigt, jobbigt, kass lön, tungt... Men du ville ha tips. ;) Edit: Javisstja, jag tror att du behöver vara 13 år för det. Är inte säker dock. 55 kr i veckan alltså? :o Ja det var inte mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 dra ner byxorna och hitta nån gubbe som betalar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 man får knappt nåt för sina gamla spel.... Precis konsoll Klar det blir mer om man säljer konsollen och kontroll också. Utan konsollen hade han fått nån hundring Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 (redigerat) Jag tigger pengar ^^ Men ärligt talat ngn som har fått en nostalagikick och vill köpa mitt n64 med 4 spel? Redigerat 17 Augusti 2006 av comgoran Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Sälja Kvällsposten/Expressen eller Aftonbladet har jag hört att man ska kunna tjäna ganska bra på. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Reklamutdelning finns ju också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.