Putside Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Men snälla, lägg ut "Visa nya inlägg" utanför min assistent. Det är så jobbift att behöva gå in där hela tiden. Sneale Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Uppe i högra hörnet. ok. hittade den nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Byt tillbaks! snälla, annars kan man väl få välja vad man vill ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Jag tyckte det vart rätt så bra ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Scrollen är lite hackig. Har du installerat rätt drivrutiner till ditt grafikkort??? Här fungerar det fint utan hack ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 jag tycker att du ska göra en omröstning ifall man vill ha tillbaks den gamla sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Varför göra en omröstning på något som aldrig kommer att hända ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 men jag tycker att man ska få välja vilken man vill ha isåfall. jag vill väldigt gärna ha tillbaks den gamla :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Den nya designen är riktigt snygg, jag blev riktigt förvånad när jag loggade in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Samma här :( Eller så borde man få lägga in ett eget skin i skalväljaren men bara ett :P Man kan ju hitta skins på IF Skinzone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Det borde finnas fler skinn som några av ni andra har sagt. Ljusblått är ju för himla fint så det är synd att det skinnet är bortaget. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 (redigerat) Jag tycker att man borde göra texten där det till exempel står: Fuska.se/forum > Blandat om spel/forumet > Fuska.se större och änrda färg på den. Redigerat 20 Juli 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.