ajar Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Då borde det finnas ett forum för 10-14 åldern sen så ska vi va elaka mot alla andra :evil: Ingen bra idé. Det skulle bli helt nerspammat, och hur vet du egentligen att de skriver en massa elakt om minderåriga i 15+ forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Då borde det finnas ett forum för 10-14 åldern sen så ska vi va elaka mot alla andra :evil: Gör vi inte alls! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Då borde det finnas ett forum för 10-14 åldern sen så ska vi va elaka mot alla andra :evil: Jag mena det ironsikt :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 (redigerat) Jag tror de snackar om "***" m.m. Vaffö skulle de snacka skit om oss..?? Har de nån andledning. Nej..!! Redigerat 23 Augusti 2006 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Det är precis som att de skulle snackat skit i det "vanliga" forumet också eftersom samma regler gäller överallt på forumet. Utom i gruppforum förstås. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS ÄGER FETT!!! Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 asså...inte för att jag är intreserad av sånt skräp(värkligen inte intreserad)så är det facktisktigt vääldigt änkelt att ta sig in.men jag skriver ej hur för 9-14 behöver ju inte läsa sånt... :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Säger 10-åringen?? :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 asså...inte för att jag är intreserad av sånt skräp(värkligen inte intreserad)så är det facktisktigt vääldigt änkelt att ta sig in.men jag skriver ej hur för 9-14 behöver ju inte läsa sånt... :meddum: Du kommer bli intresserad om 2-3 år. Jag lovar. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salsamackan Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 jag fyller år de 26 december 8 minuter över 1 på natten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 (redigerat) 9 månader och 8 dagar kvar till 15 år... Redigerat 5 Oktober 2006 av Forsman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 ja, alla vet väl vad dem snackar om där... Däremot så kan man skaffa en ny medlem och sen skriva att man är 15 år, så det är enkelt för dem som är under 15 år att ta sig in där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Alltså,det är bara att skriva att man är 15. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.