eexwhyzee Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Det står att man behöver ett lösen men det är en lögn :P Och på 15+ forumet är det ett j*vla drag!!!! eller inte :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wasabi Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Stendött i 15+ forumet :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 det har bara funnits i 2 dar, så det kommer nog igång så småningom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Jo det är ju skit kul i 15+!!! eller inte men det blir nog roligare snart med mer intresantare trådar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Vänta bara tills jag blir 15. Då blir det drag i forumet!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Vänta bara tills jag blir 15. Då blir det drag i forumet!!! Håller med vänta på mig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 era lotto ungar :P jagmåste vänta 2år till :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 lotto ungar :P det var det sämsta jag har hört! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Men det som skrivs i det forumet e inte alltid rumsrent ska ni veta :D Själv e jag 18 så jag vet vad jag pratar om. O så har det kommit igång oxå¨. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Varför gå in på detta 15+-forumet? Det finns andra sidor där det står bra mycket mer och roligare saker. Tror inte att det kommer hända så mycket i det 15+-forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Det gör det inte heller... just nu men det kommar snart mer där tror jag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Ajmen. Orättvisa! Jag kunde lika gärna fyllt år för en månad sen som i november. Ska Fuska.se bli ytterligare ett ställe där man diskrimineras bara för att man är född sent på året? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.