Gäst Elite Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 (redigerat) Blizzard har nu sagt att Blood Elves kommer ha möjligheten att vara paladin, medans Dranei kommer kunna vara Shaman! http://www.wow-europe.com/en/burningcrusad...classcombo.html Själv tycker jag att det blir ganska konstigt att Blood Elves kommer kunna vara Paladin, det passar liksom inte. Men Dranei som Shaman verkar okej. :) Vad tycker ni om detta? Redigerat 26 April 2007 av Elite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Jag tycker att det blir fel. Lika del som att undead kan vara priest och använda holy :s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Jag tycker det är skjukt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Motivera gärna varför ni tycker det är fel/bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Ja de kan nog bli bra med lite omväxling Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Hur blir det då min guilden "shaman trainer" på min server >:( Det blir ju tråkigt för dom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 ja, istället för att göra sidorna mer omväxlande från varandra, tar de bort den ändå skillnaden mellan klasserna. Nu är utseendet i stort sett de enda som skiljer sidorna åt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Alltså det suger! Båda sidorna ska ha en chans och få en svår utmaning! Shamans är assvåra. Paladins inte så svåra men vet dem vad dem gör så är dem farliga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Helt fel, paladinerna är den viktigaste klassen i Warcrafts historia, alliansens heliga krigare... Hur f*n kan då horde ha dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Aa, jag tror nog att många kommer bli missnöjda med det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Det går rykten om att Shaman kommer få det väldigt svårt i PvE på lvl 60, nu när det kommer finnas Paladin's i Horde: http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...mp=1#post107698 Själv ska jag med nöje testa en Dranei Shaman när BC kommer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 jag fick reda på det 2 timmar innan jag såg det här, jag gillar det inte alls som kaktus-killen sa nu är dom lika bara att utseendet är annourlunda, gillar det inte alls iaf shaman ska bara vara horde och paladin ska bara va ally tycker jag. ååååhh vad jag stör mig på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg