WiFiGamer Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Kan man tjatta mellan på pichtochat på wi-fi? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Inte vad jag vet :S men om det inte går tycker jag att nintendo ska fixa det på nåt sätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Det kommer säkert komma ett picto chat som man kan chatta via wi-fi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Nintendo har sagt(stavning?) att dem kommer inte uppgradera Pictochat, men det kanske kommer ett chatt-spel, som är Wi-Fi!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Om det kommer ett "Chat spel" så hoppas jag att det inte blir för dyrt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Men vad är det för mening med det? man har ju msn! det är väll lika bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Men vad är det för mening med det? man har ju msn! det är väll lika bra! Är MSN bärbart?Om inte så är det inte lika bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 25 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Men vad är det för mening med det? man har ju msn! det är väll lika bra! MSN är inte bärbart men dom ska (tror jag) fixa internet på Dset... Tråden kan låsas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 (redigerat) Men vad är det för mening med det? man har ju msn! det är väll lika bra! Det kommer äga :cool: . PS: Det är en ny regel så att om man säger nåt som "Tråden kan låsas" så räknas det som §1.11. Så var försiktig ;) Redigerat 25 Juli 2006 av -=jedi knight=- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 det kommer ett wi-fi chatt program, iaf var det tal om det typ när DS kom, men internet kommer till ds tror det var opera som skulle göra enheten så att säga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Och då bör vi i Sverige(eller mig i Danmark) att få dem väldigt snabbt eftersom Opera är ett norskt företag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 WHAT?!?!? Om det inte går att prata i picochat i wi-fi, vad är det till för då. Chatta med sig själv??! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg