Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Usch. Sådan jämförelse. Eye Toy jämfört med Wii är som att skilja en potatis med ett päron. Så otroligt olika. HAHA fetingäg Soffan :D haha gameboy är för dom som är 3-9år psp är ju så mycket bättre för dom har ju bättre grafik bätte skänsla och är så mycket snyggar en gammla Gameboy nej f*n alldrig gameboy för mig det är ju som att rotta skit i sopp-tunorna f*n man ser ju inte om det är rött eller görn på gameboys spel Din stavning får dig att framstå som 2 år gammal. Vänta ett år så kan du äntligen få spela Gameboy!!!!! Men GAAH! När ska folk förstå att vibrationen inte förstör tiltfunktionen! Det är ju bara en bluff. Det kom redan 1999 till Playstation! Immersion hotade med stämning på sony och microsft eftersom de använde vibration i kontrollerna. Nintendo lät de dock vara. Nu försöker Anascape ltd. (ett företag som gör något för sony) stämma nintendo på 12 olika patent. Till exempel "3d-kontroller med knappar" (nåt sånt iaf) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 dom vill bara stämma nintendo för att dom tyker att deras maskin suger medans nintendos rockar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Moget <_< De stämmer Nintendo för att få pengar för värdelösa "patent" som de själva inte ens kom på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 då har man entligen varit och bokat wii :P längtar redan tills det kommer ut ska köpa till wii sports och super mario fast dom ville ha 300 spänn för att man skulle få boka det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Jag kommer att köpa Wii pga priset och kontroll funktionerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 va bara därför man kan ju inte bara köpa en konsoll för att den är billig och att man tyker att handkontrollerna är häftiga, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Jo? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Trodde det skulle vara gratis att ladda ner Nes spelen :( trodde ja me Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 44232.bmpne det kommer att ungefär kosta 20-30 kr men man kan ladda ner NES, SNES, N64, Genesis, TurboGrafix16 spel också :D också så kommer nintendo att släppa två olika sorters handkontroller har lagt in bilder på dom båda kontrollerna2222414.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 ps3 e bättre tror jag men dyr uta bara h******e. Assassin's Creed ska jag köpa också. verkar som ett jätte bra spel till ps3an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Ps3 har dyra grejer kanske. Men inte att det ska kosta 6000-7000kr! Nintendo Wii har jag hört att det kommer vara bättre grafik än Xbox360 och har bättre funktioner kommer inte ens vara så dyr. Sony har blivit alldeles för snåla. PSP Value Packen är tillåmed snålt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Ps3 lägger ner all kraft på snygga spel, medans Nintendo är gullig grafik och as-kula spel! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg