Th3 Sh@dow Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Är nästan 100% säker på att denna ligger fel men visste inte vart jag skulle lägga den. OnT: Vilket är det bästa spelet ni spelat? Alltså på alla konsoler. Mitt är lätt Ice Climber på Nintendo 8-bitars. Kunde sitta i flera timmer och hugga ner is bitar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Enrico1 Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Tror de e MGS3 till ps2 och bf2 till pc e ju kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 FIFA Street - Xbox. GTA - PC. MTV Skateboarding - Dreamcast. Pokepinball - Gameboy Advance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 World of Warcraft - PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 :) Ja Toca race driver 3 på PC är super kul och så snygg grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 hmm ja den var svår. Till pc är det i alla fall Diablo II, det har jag sutit och spelat hur länge som helst :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Commander Keen 6 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 GTA San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 jag har många "bästa spel jag någonsin spelat" :P Postal 2 - PC (fast jag har bara spelat demot, men ska skaffa hela) GTA SA - PC Star Wars: Battlefront - PS2 Wario Land 3 - Gameboy Color Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Måste vara: Kingdom Hearts (playstation2) The legend of Zelda the wind waker (Gamecube) Final Fantasy 8 (Playstation) Final Fantasy X-2 (playstation2) Chaos Legion (Playstation 2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Spyro The Dragon - Playstation Spyro 2: Gateway To Glimmer - Playstation Spyro 3: Year of The Dragon - Playstation Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saradominwarlor Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Runescape nån som vill va me i min klan gå till min profil och klicka på mina ämnen och sen på 60+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.