mariodog Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 hur stort är ditt hus på acww? mitt har 2 våningar och ett sidorum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 mitt också, men jag har råd att få större, ska köpa när jag har en miljon (man får en spargris då :P ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 ...VA! kan man få rum!? jag har bara alltså förbättratt det 2 gånger, så jag har lite bättre än djuren för de har ju oftast alltså bara första förbättringen. Men vad menar ni med 2 våningar? alltså räknar ni med den våningen som figuren/figurerna sover i? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Jag har alla rum :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 *känner sig mobbad* :( jag fattar inte...hur många möbler har ni!? jag har typ jätte få möbler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 jag har typ 300/500 furniture & alla fosiler utan 2, mitt hus har däremot en övervåning & ett sidorum men jag har råd att köpa nytt, har 800k & massa osålda frukter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Hur får du platts med det!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Han kanske har det i garderoben ellr nåt. Bara om jag förbättrar en gång till så får jag ett till rum. Nu har jag bara sovrum å vanliga rummet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Jag tror vi har samma då, Globenz0r. Vilken sårts möbel samlar ni på? jag försöker tänka efter hur era rum ser ut. :) Jag samlar på kiddi saker, kanske hette kiddy. :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 jag har massa saker huller om buller, måste fixa mitt hus lite. Fick 3000 nånting av HRA. Som högst har jag fått 5000 nånting. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BoNg0 Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 jag får 19.657 jag har bara robot saker och en massa opaloider och sånt :) har 200.00 kvar på dubbbel vånnings lånet :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 (redigerat) Jag ger massor av robot saker till min granne Cube. Det heter Kiddie, det jag samlar på alltså. (Rättar sig själv) Jag får något över 13 000 av HRA, det är det bästa jag har haft. ^^ Redigerat 3 Augusti 2006 av Miss Sonic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg