Kerby Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 13.000. Häftigt... Jag har bara fått 5000 nånting. Jag har 95.000 kvar på lånet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frida____ Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Jag har två våningar varav den översta är det minsta alltså jag har just fått en andra våning. Kommer övervåningen att bli större när jag betalar av lånet? Måste betala av 580.000 bells :o .. Jag fick mellan 8000 och 9000 poäng av HRA. Minns inte riktigt. Samlar på Regal och Cabana och även lite typ "öken" saker och kiddie också lite grann. Men det är just Cabana och Regal som dominerar i rummen ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Först samlade jag på Kiddie, sedan blev jag sur på att jag aldrig fick kiddie floor och började samla på regal men nu samlar jag på kiddie igen. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 (redigerat) Jag vill ha kronan och tronen. Jag har alldrig sett dom. Annars vill jag ha spootlight produkter och saker som kommer i presenter som jag skjuter ner. Jag fick pear av nån. Nu har jag planterat den och väntar på att den ska växa. Hoppas den växer. Min kusin har Animal crossing (inte wild world) på gamecube. Han har fått 3 stycken tv-spel (alltså på Animal crossing). Fattar inte hur... Redigerat 6 Augusti 2006 av Globenz0r Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frida____ Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Nu har jag förbättrat mitt betyg från HRA med 10:000 poäng ungefär. Förut hade jag 8000 och nu .. 18:000 :D Väldigt nöjd för mina rum är väl inte i något toppskicka än. Saknar regal wall :( Hittar den aldrig.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 tror jag såg den nånstans... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 (redigerat) Först samlade jag på Kiddie, sedan blev jag sur på att jag aldrig fick kiddie floor och började samla på regal men nu samlar jag på kiddie igen. ^^ jag tror det är playroom wall och playrom mat som hör till kidie. jag får 40.000 men jag kör på gc Redigerat 19 Augusti 2006 av Great Gonzales Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 playroom wall och playroom mat hör inte till kiddie! till kiddie ska man ha kiddie wall och kiddie mat.... jag hade regal wall, fast har solt den. Och har inte wireless router, så har inte fått min friend code. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frida____ Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Nu har jag fått typ 56:000 av HRA :D men jag har mycket kvar på lånet :/ Orkar aldrig spara till det :P Köper möbler hela tiden ändå ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Jag fick AC:WW igår,så imorgon kommer jag få första förbättringen,på min födelsedag alltså :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zak Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 fick typ 5000 av hra. men jag har bara äpplen i min stad asså inga apelsiner hur får man det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Fy f*n,jag måste betala 298 j*vla tusen för att få den tredje uppgraderingen. >=O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg