Hoppa till innehåll

Acww


Rekommendera inlägg

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har två våningar varav den översta är det minsta alltså jag har just fått en andra våning. Kommer övervåningen att bli större när jag betalar av lånet? Måste betala av 580.000 bells :o .. Jag fick mellan 8000 och 9000 poäng av HRA. Minns inte riktigt. Samlar på Regal och Cabana och även lite typ "öken" saker och kiddie också lite grann. Men det är just Cabana och Regal som dominerar i rummen ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vill ha kronan och tronen. Jag har alldrig sett dom. Annars vill jag ha spootlight produkter och saker som kommer i presenter som jag skjuter ner. Jag fick pear av nån. Nu har jag planterat den och väntar på att den ska växa. Hoppas den växer. Min kusin har Animal crossing (inte wild world) på gamecube. Han har fått 3 stycken tv-spel (alltså på Animal crossing). Fattar inte hur...

Redigerat av Globenz0r
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Great Gonzales

Först samlade jag på Kiddie, sedan blev jag sur på att jag aldrig fick kiddie floor och började samla på regal men nu samlar jag på kiddie igen. ^^

 

 

jag tror det är playroom wall och playrom mat som hör till kidie. jag får 40.000 men jag kör på gc

Redigerat av Great Gonzales
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 3 veckor senare...
×
  • Skapa ny...