Dave37 Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 och vilken är 5:te staden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Precis den stade där man släpper loss hundarna samt husen , Tin Tower,Burned tower. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Ovanför Goldenrod finns det väl också ditto? Men det är inte till R/B/Y. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 jag menar ditto i R/B/Y. vilket är tidigaste stället man kan möta den på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Jaha jag trodde att du menade crystal, dittO finns inte i R/B/Y. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 1. Se till så att du har en pokémon med special stat 131. 2. Sen ska gå till den där gubben och flyga iväg, precis som om du ska ha mew. 3. Nu ska du möta en tränare som går fram till dig, den ska inte stå stilla. 4. Möt en Ditto som transformerar sig till pokémonen som har special 131. 5. Använd Escape Rope för att vara säker på att du inte möter en annan pokémon. 6. Flyg tillbaka till Lavender Town och gå in i Route 8. 7. Fånga Mewtwo på level 7 med attacken Spike Cannon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Hm,jag har i alla fall inte set en Ditto i R/B/Y. Men det kanske finns i dom versonerna också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Ditto finns på Cinnabar Island (tror jag det heter), staden där Blaine är ledare. Den finns i labbet där de skapade Mewtwo och det är jobbigt att hitta 2 (man kan ha tur och hitta 1 direkt). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Ditto finns på Cinnabar Island (tror jag det heter), staden där Blaine är ledare. Den finns i labbet där de skapade Mewtwo och det är jobbigt att hitta 2 (man kan ha tur och hitta 1 direkt). Inte konstigt på att jag alldrig har mött en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 man kan möta den innan pkmn lig-grottan också och i mewtwo grottan men jag undrade om det fanns något tidigare ställe. tack. är det lönt att leta i labbet eller ska jag fortsätta till nästa ställe som man kan möta ditto på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 (redigerat) man kan möta den innan pkmn lig-grottan också och i mewtwo grottan men jag undrade om det fanns något tidigare ställe. tack. är det lönt att leta i labbet eller ska jag fortsätta till nästa ställe som man kan möta ditto på? edit: ops! dubbel inlägg. srry. Redigerat 30 September 2006 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Ja det är lönt, eftersom att den tydligan bara finns där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg