Easton Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 mitt lag. 1 femman: Jaromir Jagr Sindeny Crosby Marian Hossa Nicklas Lidström Chris Pronger. 2 Paul Kariya Vincent Lecavailier (stavning) Peter Forsberg Scott Niedermeyer Dion Phaneuf 3 Dany Heatley Mats Sundin Henrik Zetterberg Zdeno Chara Brian Leetch 4 Teemu Selänne Anze Kopitar Alexander Ovechkin 4 kedjor 3 backpar Målvakter: Martin Brodeur, Johan Holmqvist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reger Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Skrev här med min gamla andvädare, skrämdes av vilka jag valt. Uppdatering nu. Målvakt : Martin Brodeur, Johan Hedberg. Två veteraner, Brodeur som första och Hedberg en grymt bra andra målvakt. Backar: 1: Scott Niedermayer , Henrik Tallinder 2: Niklas Lidström , Tomas Kaberle 3: Brian Rafalski , Dion Phaneuf En god mix av offensiva och deffensiva backar i varje backpar. Forwards: 1. LW: Patrik Elias C: Sidney Crosby RW: Martin St. Louis 2. LW: Marian Hossa C: Scott Gomez RW: Alexander Ovechkin 3. LW: Paul Kariya C: Saku Koviu RW: Temmu Selanne 4. LW: Sean Avery C: Daniel Briere RW: Cam Jansen Vad vore ett lag utan en riktig checking line som alla hatar! Till och med jag hatar dem, speciellt Avery. Men men. Detta lag skulle nog vinna Stanley Cup. B) Jag är det enda lag som har en checking line, det vinner jag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Målvakt: Henke Lundquist, Marty Turco Backar: Nicklas Lidström, Chris Pronger Forwards: Jaromir Jagr, Sidney Crossby och Mike Modano Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 Målis: Henke Backar: Börje Salming Calle Johasson Forwards: Tomi Kallio Niklas Andersson Center: Jonas Jonsson Alla utespelare får gärna vara lite yngre :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 27 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Har kommit fram till att jag ska försöka få in Derek Boogaard nån stans. Och kanske Chris Simon. Man kan ju behöva livvakter också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knaster Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 (redigerat) Själv är mitt: Målvakter: Roberto Luongo , Reserver målvakter: Evgeni Nabokov och Dan Cloutier Backar kedja 1: Nicklas Lidström och Scott Nidermayer. Kedja 2: Sergei Zubov Mattias Ölund Kedja 3: Sami Salo och Ed Jovanovski. Vänster Forwards: Första: Markus Näslund, Andra : Joe Thornton, Tredje : Vincent Lecavalier, Fjärde Patrick Elias Centrar: Första: Peter Forsberg, Mats Sundin, Tredje: Pavel Datsyuk, Fjärde: Patrick Marleau. Höger Forwards: Första Jonathan Cheechoo, Andra : Jaromir Jagr Tredje : Alexander Ovechkin, Fjärde: Daniel Alfredsson. Nu drog jag hela laget :P Men man kan ju också bara dra första kedjan plus målvakt :gitarr: mitt dröm lag är : knaster laget ! första kedjan : vänster forward - Ilya Kovalchuk höger forward - Teemu Selänne center - Sidney Crosby andra kedjan : vänster forward - Ryan Smyth höger forward - Marian Hossa center - Joe Thornton tredje kedjan : vänster forwards - Henrik Zetterberg höger forward - Jaromir Jagr center - Pavel Datsyuk fjärde kedjan : vänster forward - Per Ledin höger forward - Homas Holmström center - Saku Koivu första back par : Sheldon Souray Niklas Lidström andra back par : Scott Niedermayer Zdeno Chara tredje back par : Tomas Kaberle Rob Blake första målvakt : Henrik Lundqvist andra målvakt : Marty Turco det var mitt dröm lag det :D /// knaster Redigerat 7 Maj 2007 av knaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.