Apparat1230 Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 (redigerat) Ca: 1000 tror jag... Det är ju gammalt. Har ett själv. Köpte det för 510 kr med tre spel till! Två handkontroller till, och en sådan som man kan koppla 4 st kontroller till. 510 kr på tradera. :) //Apparat1230 Redigerat 2 Februari 2007 av Apparat1230 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 så då har jag tur som kan köpa ett för 250kr?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 så då har jag tur som kan köpa ett för 250kr?? Det beror ju på hur många spel/handkontroller du får med och specielt hur bra skick konsolen är! men 250:- låter som ett bra pris. jag köpte ett nes av en polar med 2 fungerande handkontroller (& en defekt handkontroll asso) 3 kontroller smanlagt.. & 5 spel för 300:- han viste nog inte värdet på grejena trode jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Bror på om dom du säljer det till är samlare...Sen så kan du ju alltid sälja det för vad DU tycker den är värd att sälja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 det finns nog alltid nåra stackare som skulle betala idiot-priser för ett nes. du skulle säkert kunna få över tusen-lappen om du skulle lägga den på tradera eller nåt.. men vad det egentligen är värt är en annan fråga. nes är långt ifrån så efterfrågat som vissa här får det att låta. det är ju knappast antikt.. det finns väl samlare o.s.v, men det är fortfarande bara en gammal känslig skitkonsoll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apparat1230 Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Det är ju en riktigt gammal konsoll, men det är fortfarande inte skit!!! Det är 8-bitar's och kommer från 80-talet men jag gillar det ändå!!! //Apparat1230 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Det är ju en riktigt gammal konsoll, men det är fortfarande inte skit!!! Det är 8-bitar's och kommer från 80-talet men jag gillar det ändå!!! //Apparat1230 jo, den är skit. tål ingenting.. säger inte att spelen är kassa för det. men alla nes gick ju sönder så fort man tog ur dom ur kartongen typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 Jag tittade lite på Tradera... och såg att det största paketet låg på 1425 kr just nu (konsol, 2 handkontroller, joystick, 1 reservdel till start- och reset-knapparna, Nes advantage samt 10 spel) Inte illa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 kn3ckarn: NES är INTE skit, är en av världens bästa konsoller! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 kn3ckarn: NES är INTE skit, är en av världens bästa konsoller! som sagt, spelen är inte skit. men det finns ingen som inte kan säga att konsollen inte är skit. alla som finns är ju trasiga typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg