Th3 Sh@dow Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Dessutom, Resident Evil filmen kom innan spelet. Haha. Så du menar att Resident Evil 1 (filmen) kom före Resident Evil 1 (spelet)? Då har du totalt fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Ska bli skoj att se, men tror faktist inte den blir så bra :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Alltså kommer det vara datagjord film eller riktiga skådespelare med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Verkar som riktiga skådespelare... blir nog ganska dålig tyverr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Om det ska vara Orcer Undeads Och troll med kommer de nog se rätt skumma ut :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Men orcherna i Sagan om Ringen är ju riktiga människor, bara utklädda, så säg inte att det kommer bli en dålig film bara för att det inte är dataanimerat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 (redigerat) Jo. Men jag hade räknat med grafik som man kan se en trailer på när man startar wow. Aa ni vet när man trycker på Cinematic. Det skulle vart coolare tycker jag. Dessutom är det en del skådespelare från filmen Batman Begins och Superman Returns! Så jag tror nog att det blir en bra film men undra vad filmen kommer heta. Worner måste hitta på ett namn som lockar filmfreaks! Men jag tror nog att 95% av alla wow spelare kommer kolla på filmen. Redigerat 2 Augusti 2006 av DonKeN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 95? Garanterat 100! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Njaaa, vet inte hur det kommer bli med rikitga skådespelare & allt, men det kan bli kul att se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Själv så kan jag hålla med på endel filmer. Till exempel Alien Vs Predator. Men sen så har vi Resident Evil. Även om den inte är 100% som spelet så är den väldigt bra. Dom har faktist fått in många saker från spelet in i filmerna. Och Resident Evil 3 (filmen) kommer komma ut 2007. jupp det e en av väldigt få spel/film som blivit Bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
macan Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Den kommer säkert bli fett töntig men vem vet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Om Uwe Boll kommer regissera den, kommer jag f*n ta självmord. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg