Aircondition Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 James Hetfield var sjukt bra under 80-talet. Åren har trots allt slitit på hans röst nu. :(haha ja, =) första gången jag hörde deras nya skiva lät det ju som wierd al va sångaren ibland :] Dissa inte Wierd Al, han är bäst. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 jag dissa inte han... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Freddie Mercury dissar dig! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 mike patton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 mike patton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Bon Scott - AC/DC Ronnie James Dio - DIO Jon Bon Jovi - Bon Jovi Paul Rodgers/Freddie Mercury. Gillar mer Paul Rodgers dock - Queen Kelly Clarkson sjunger väldigt bra. Guns N' Roses - Axl W. Rose Deep Purple - Ian Gillan Whitesnake - David Coverdale Alex Rudi Pell - Johnny Gieoeli Massa mer bra sångare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Den bästa sångaren jag vet är Dave Mustaine, han är både gitarrist och sångare. Så, jag tror nog det är han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Bon Scott - AC/DC Kurt Cobain - Nirvana Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrippLE Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Corey Taylor, hands down. Han sjunger i Stone Sour och Slipknot för de som undrar. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Jag måste säga Paul Rodgers efter att ha sett denna videon.. Piano + Sång + LIVE! Han är definitivt en av de största sångarna som vandrat på vår jord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plissi Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 (redigerat) Katy Perry- Hot and Cold Lady gaga- Pokerface darin- breathig your love Har måååååånga mer... Redigerat 16 Januari 2009 av Plissi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Tror det kan vara Paul Stanley. Han har bra röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.