Simple Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 (redigerat) Buddy Nielsen - Senses Fail John Vesley - Secondhand Serenade Jeremy DePoyster - The Devil Wears Prada Ronnie Winter - The Red Jumpsuit Apparatus EDIT: Mitt 1000:e inlägg :D Redigerat 12 Januari 2008 av Simple Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 (redigerat) Kotoko och tjejerna i hinoi team :) Kotokos röst är helt underbar Btw de är japanska artister Hur kan du höra det?I varenda låt jag hittar är deras röster remixade och techno dunket täcker alla lägre toner. Alla får ha sin åsikt, men det är ju omöjligt att veta om någon sjunger bra om man inte kan höra rösten. O.o Jag gillar också sångaren, Shaun Morgans (sångaren i Seether) röst. Stacey i har också en cool röst, även om den kanske inte är vad man kallar "bra". Redigerat 13 Januari 2008 av Mumutio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 vet inte vad han i inflames heter men han är grym och han i Aerosmith och så klar Axl hade grym röst som f*n för 10 år sedan LOL. men jag gillar han än Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 vet inte vad han i inflames heter men han är grym och han i Aerosmith och så klar Axl hade grym röst som f*n för 10 år sedan LOL. men jag gillar han änaxl har helt värdelös röst idag.Sångaren i Aerosmith heter Steven Tyler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 vet inte vad han i inflames heter men han är grym och han i Aerosmith och så klar Axl hade grym röst som f*n för 10 år sedan LOL. men jag gillar han änaxl har helt värdelös röst idag.Sångaren i Aerosmith heter Steven Tyler mm jag kom på det sen, tack ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 David Drainman från disturbed är grym:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 Billy Joe Armstrong i Green Day. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 Minns inte om jag skrivit det men jag gillar verkligen Utada Hikarus röst. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Disturbes sångare David d... nått är grym, :) spec i stupify Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 (redigerat) Corey Taylor har ju grym röst. Både i Stone Sour och Slipknot Redigerat 17 Januari 2008 av SFrisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Ångrade mej :P, Tarja, i nightwish (den förra sångaren, hon e grym ;D) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Ångrade mej :P, Tarja, i nightwish (den förra sångaren, hon e grym ;D)Blä XD Men visst, hon är duktig... på sitt sätt... ;) Billie Joe har en skön ton i sin röst tycker jag, även om han kanske inte har så stark röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.