The Moose Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 (redigerat) Hej Xbox älskare! Tänkte dra igång någon match över live. Vi kan spela COD2, BF2, Halo 2 eller om någon vill möta mig i FIFA 06 GERMANY. Tänkte samla ihop ett gäng som vill köra ett par matcher i något av spelen. Min gamertag är Yallighan. :) Redigerat 30 Juli 2006 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Jag har tyvär bara Halo 2 av samtliga spel, men skulle mer än gärna ställa upp på ett par matcher över XBL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 30 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Adda min gamertag isåfall! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Kommer att göra det inom en snar framtid, då min äldre bror sitter framför konsollen. Jag passar väl på att fråga dig en lite snabb fråga: Vilken level nötar du på Halo 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 30 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Ingen aning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 13 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Ingen som är sugen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Som sagt, jag kan ta ett par matcher på Halo 2, och kommer att logga in nu om du är intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 14 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Tyvärr är Halo 2 inte ett av dem spelen som går speciellt varmt hos mig nu. Men man vet aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 jag är sugen på att lira lite cod 2 men jag vet inte om min skiva funkar den e lite repig men ja addar dej om den funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 skulle inte sitta fel att lia lite fifa WC. jag addar din gamertag nästa gång jag loggar in på XBL. PS. min tag är FRISK SWE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Du har inge Xbox 360 spel då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 23 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Saints Row? Ikväll!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.