XXL Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 jag tycker du ska köpa ACWW. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RumbleRoar Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Lost Magic har en av mina kompisar. Visst, enligt min kompis "äger" Lost Magic men jag vet ju inte. Jag har ACWW men har tröttnat på det. ACWW "överlevde" några månader hos mig, hade klarat jätte långt (sista shoppen, hade 250k osv.) men så tappade jag DS:et i golvet... POW! Sparning is gone, forever. ARGH vad jag blev sur :angry: . Tröttnade efter det men... Det var kul så länge det varade :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmashDragon Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Gillar du RPG så e Lm ett bra köp, fast man kan fastna lätt i det spelet :blink: , men det kan man inte i ACWW. Själv tycker jag att Lm e sådär och ACWW e super tills man har gjort allt..köp ACWW! (om du inte gillar RPG så mycket!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 acww.... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 Uh, det var 2 år sedan som han gjorde det här ämnet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoraKairiRiku Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 acww! så himmla självklart^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lilian Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 jag tycker att du ska vänta tills kirby mouse attac kommer ut eller så köper du acww :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LIRARN8 Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 jag tycker du ska köpa acww. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg