Gäst Filuren Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Tips..spara pengarna tills Nintendo Wii kmr ut .. Är ju inte så långt till dess... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Alla Zelda och Mario spel är värda att köpa :=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 köp Phantasy star online episode 1 & 2 det är ett as kul spel som du kan köra multiplayer och online på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Har hört att Fire Emblem Path of Radiance ska vara ett bra RPG jag håller med iaf, det är ett sjukt roligt spel (jag gjorde fel med huvudpersonen iaf men men. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 (redigerat) Super Mario Sunshine (om du gillar Mario 64 till N64 så är SMS ett perfekt spelval) Zelda: The Wind Waker (ett bra spelval men svårt att hänga med om man inte har spelat tidigare Zeldaspel och kan Zelda storyn ordentligt) Simpsons: Hit & Run (finns till PS2 också. Simpsons är ett roligt spel men det lyckas absolut inte slå SMS eller ZWW) Paper Mario: The Thousand-Year Door (ett perfekt spelval varelse du har spelat tidigare Mariospel eller inte. Detta är ett kul spel som oftast är roligt!) Pokémon Colosseum (ett spel som inte är världens roligaste men det är ändå rätt skoj. Det lyckas slå Simspons iaf, men det slår inte något annat av övriga) Zelda: Twilight Princess (detta spel har ju inte kommit ut än men du kan ge dej på att det är bra) Redigerat 2 Augusti 2006 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Kolla på ebgames och läs baksidorna, så hittar du något , annars råder jag nog Minority report. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Tack för all tips, det blir nog många inköp så fort jag fått tag i ett Gamecube! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 The windwaker skulle jag villja tipsa om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Mariokart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Nu har jag bestämt mig: Mariokart Double Dash, Legend of Zelda: Windwaker och Super Mario Sunshine, de här tre spelen blir förhoppningsvis de första spelen jag köper till min Gamecube. Tack för alla bra tips allihopa! =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 som sagt alla zelda spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Mario tennis är coolt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg