Rallypack Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 legendariska!! mewtwo och lugia är det som härskar! alla dessa har jag på lvl100 : mewtwo lugia ho-oh suicune raikou articuno ps, gillar inte att det ska vara "female" "male", så jag kör på "unown", förresten om någon vet, VAD ÄR SUPER EFFEKT MOT BLISSEY?! vad är det för sorts pokémon överhuvudtaget?! normal? Fighting är effektivt mot Blissey!Blissey är en normal typ!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Min favorit är Mew! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 är fighting effectivt mot normal? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1Master1 Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 bra tack! jag har 2 torough av någon kostig anledning, 1 har utvecklats till hitmontop. förresten, var det meningen att ägget man fick skulle utvecklas till togepi? om det var det så utvecklades mitt ägg till torough.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 är fighting effectivt mot normal? Ja vad skulle annars vara effektivit mot normala pokemon alla pokemon typer har olika svagheter!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 normal och ground pkmn är min svaga sida när det gäller kunande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 normal och ground pkmn är min svaga sida när det gäller kunande. Men nu fick du ditt svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 bra tack! jag har 2 torough av någon kostig anledning, 1 har utvecklats till hitmontop. förresten, var det meningen att ägget man fick skulle utvecklas till togepi? om det var det så utvecklades mitt ägg till torough.. Om du spelar Kristall är det normalt, då får man 2 ägg, Togepi och vilken bebispokémon som helst förutom Togepi. Den andra bebisen kan Dizzy Punch. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 bra tack! jag har 2 torough av någon kostig anledning, 1 har utvecklats till hitmontop. förresten, var det meningen att ägget man fick skulle utvecklas till togepi? om det var det så utvecklades mitt ägg till torough.. Nu säger jag detta en gång för alla!Du får 2 ägg i början i ett ägg ligger det en togepi! Å i den andra kan det ligga pichu,smochun stavning,elekid,magmars nergradering! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 bra tack! jag har 2 torough av någon kostig anledning, 1 har utvecklats till hitmontop. förresten, var det meningen att ägget man fick skulle utvecklas till togepi? om det var det så utvecklades mitt ägg till torough.. Jag visste inte att man kunde få mellan så många! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 bra tack! jag har 2 torough av någon kostig anledning, 1 har utvecklats till hitmontop. förresten, var det meningen att ägget man fick skulle utvecklas till togepi? om det var det så utvecklades mitt ägg till torough.. Nä inte jag heller för att man får mest smochun(stavning)i ägget! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Jag har aldrig fått Smochum och dessutom får man det andra ägget av Daycare Man första gången man pratar med honom och har en ledig plats i partyt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg